Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروتکل پزشکی جدید مربوط به از سر گیری تمرینات گروهی تیم‌های فوتبال ایتالیا منتشر شد که در آن مهمترین خواسته آنها برآورده شده است. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پروتکل پزشکی جدید فدراسیون فوتبال ایتالیا برای از سرگیری تمرینات تیم‌ها روز گذشته (جمعه) منتشر شد که در آن دیگر خبری از قرنطینه اجباری برای تمامی اعضای یک تیم در صورت ابتلای یکی از آنها به بیماری کرونا در طول تمرینات دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این دولت ایتالیا تیم‌ها را ملزم کرده بود که در صورت ابتلای یکی از اعضای‌شان پس از بازگشت به تمرینات، تمام اعضای آن تیم باید به مدت دو هفته به قرنطینه بروند. این مسئله اعتراض شدید باشگاه‌ها را در پی داشت و به همین دلیل پروتکل جدیدی تصویب شده است.

طبق این پروتکل که وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش ایتالیا روز گذشته آن را نهایی شدن آن را تأیید کرد، تنها کسانی که تست کرونای‌شان مثبت شود باید اردوی تیم را ترک کنند و به قرنطینه بروند. البته سایر اعضای تیم هم باید در محلی که خود باشگاه با آن موافقت می‌کند قرنطینه شوند و فوراً و هر 48 ساعت برای 14 روز تست کرونا بدهند و بعد از این مدت هم هر 10 روز این کار تکرار شود. همچنین هیچ یک از اعضای تیم حق خروج از اردوی تیم و ارتباط با محیط خارجی را ندارد اما به تیم اجازه داده می‌شود که در همان مکان به تمرینات خود ادامه دهد.

مهلت زمانی برای پایان فصل جاری و تاریخ شروع فصل آینده سری A اعلام شد

 

در بخش دیگری از این پروتکل پزشکی جدید ازسرگیری تمرینات تیم‌های فوتبال آمده است که باشگاه‌ها ملزم هستند تحلیل دقیق از فعالیت‌های تیم داشته باشد و با شناسایی موارد ضروری، تنها آن دسته از افرادی که حضورشان در محل تمرینات لازم است را به محل فرا خوانند. به این ترتیب انجام فعالیت‌های غیرضروری مانند امور مدیریتی باید به زمانی دیگری موکول یا به صورت دورکاری انجام شود و به این ترتیب حتی المقدور تنها به بازیکنان و اعضای کادر فنی اجازه حضور در زمین تمرینی داده شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایتالیا ویروس کرونا فوتبال ایتالیا سری A

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایتالیا ویروس کرونا فوتبال ایتالیا سری A فدراسیون فوتبال ایتالیا ویروس کرونا فوتبال ایتالیا سری A فوتبال ایتالیا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی

کاروان تیم ملی ایران ساعاتی پیش به تهران رسید

طرفداری | کاروان تیم ملی بعد از برد مقابل ترکمنستان به ایران بازگشت.

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان دقایقی پیش وارد تهران شد. ملی پوشان فوتبال کشورمان بعد از بازی با ترکمنستان صبح امروز عشق اباد را ترک کرده و به تهران بازگشتند.

قرار است ملی پوشان از فردا در تمرینات تیم های باشگاهی خود شرکت کنند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • بوفون: انگیزه ندارم، 9 ماه است که ورزش نکرده‌ام!
  • مرخصی اجباری اوسمار به ملی‌پوشان پرسپولیس
  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • اعضای بانوی مشهدی به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • تصمیم آلمان برای جدایی از آدیداس اجباری بود!
  • فوتبالیست دورگه ایرانی - دانمارکی که در ایتالیا عاشق «تراکتور» است
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟