Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: گفت : با توجه به وسعت آلودگی مراتع شهرستان به ملخ صحرایی مهاجر و پوره ملخ برای مبارزه شیمیایی با این آفت ناگزیر به بکارگیری هواپیمای سمپاش شدیم .

مجید فیاضی افزود: تاکنون از اواسط فروردین ماه سال جاری در سطحی معادل ۲۰هزار و۵۰هکتار در سطح مراتع شهرستان با ملخ صحرایی مبارزه شیمیایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: از این میزان سطح مبارزه،۱۰هزارو ۳۳۶هکتار با پوره ملخ و ۹هزار۷۱۴هکتار با ملخ صحرایی بالدار بوده است .

مدیر جهادکشاورزی گفت: در حال حاضر سه اکیپ مبارزه در سطح شهرستان در حال مبارزه با این آفت بین المللی خطرناک میباشند و بیشترین میزان مبارزه با ملخ صحرایی مهاجر دربخش های نوک اباد زردکوه سرکهوران واله اباد نایگون وخیرابادشهرستان ایرانشهر به انجام رسیده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزی سیستان وبلوچستان ملخ صحرایی سم پاشی مزارع ملخ صحرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عباسی، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه میزان بارندگی که امروز در شهرستان راور صورت گرفت بی سابقه بوده است گفت: در اثر بارندگی‌های شدید خساراتی به حوزه کشاورزی، باغداری، دامداری و زیرساخت‌های شهرستان راور وارد شده که در حال ارزیابی میزان این خسارت‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام هواشناسی بارش‌ها همچنان در این شهرستان ادامه دارد افزود: برای جلوگیری از خسارات ناشی از این بارندگی‌ها، نهادهای امدادی و حمایتی شامل بخشداری‌، دهیاری‌ها، هلال احمر، شهرداری‌، راهداری، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در آماده باش کامل هستند.

کد خبر 6087827

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • مبارزه علیه سن مادر در ۲۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان همدان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • سطح مبارزه علیه ملخ های بومی به ۲۷ هزارهکتار رسید
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است