Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@01:11:44 GMT

مقاله «یادآوری مجدد فلسطین» در اندونزی  منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۵۵۹۶

مقاله «یادآوری مجدد فلسطین» در اندونزی  منتشر شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این مقاله بدین شرح است: 72 سال از فاجعه‌ای که بر سر فلسطینیان رفته است را به یاد بیاورید؛ 72 سال اشغال سرزمین‌های فلسطین توسط اسرائیل غاصب را به یاد آورید. روزهایی که فلسطینیان در اسارت و بدبختی بسر می‌برند و رنج‌های بسیاری را تحمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فلسطینی‌ها در سرزمین خود محاصره شده‌اند. زندانی در بزرگترین زندان جهان، غزه گام‌هایی برای مبارزه برداشته شده است اما آنها هنوز به استقلال نرسیده‌اند. در مقابل اکنون وضعیت آنها به طور فزاینده‌ای تحت فشار قرار گرفته است. اسرائیل تمام قوانین بین‌المللی را نادیده گرفته است و با چراغ سبز ایالت متحده آمریکا به الحاق خاک غزه مشغول است.

شرایط در غزه پس از محاصره سال 2007 باعث شده که آنها نتوانند به هر جایی بروند و امکانات بهداشتی و دسترسی به حداقل رسیده، به ویژه در شرایط شیوع Covid-19 برای رسیدن فلسطین به دروازه‌های آزادی هنوز به مبارزه و هماهنگی های جهانی نیاز است و مستلزم صبر بیشتر است. ما امیدواریم که جهان حتی اگر مجبور باشد جاده‌ای طاقت فرسا را طی کند، برای پایان دادن به رنج‌های ملت فلسطین باید این راه را بپیماید.

انتظار می‌رود اندونزی که همیشه در حمایت از فلسطین قاطع بوده است، پایدار بماند.

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز در دویستمین روز جنگ علیه غزه تصویری جالب منتشر کرده که در آن یکی از صفرهای عدد ۲۰۰ به نشانه عملیات های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در نبرد زمینی غزه به شکل مثلث معکوس درآمده است.

علامت مثلث معکوس از آغاز نبرد زمینی غزه از سوی مقاومت فلسطین برای نشان دادن محل دقیق حمله به نظامیان و ادوات جنگی صهیونیستی مورد استفاده قرار می گیرد که به تدریج شهرتی جهانی پیدا کرده و در بسیاری از شبکه های اجتماعی و رسانه ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 6086817 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • موسوی بجنوردی: «دانشنامه حقوق ایران» به زودی منتشر می شود
  • عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم
  • میانجیگری خود را مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهیم
  • تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس
  • وحشتناک‌ترین سلفی دنیا را ببینید | تصویر معنادی که سفارت ایران در لبنان منتشر کرد
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!