Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم اعلام کرد: محدودیت جذب اساتید مرد در دانشگاه‌‌های دخترانه در دستور کار نیست

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، طبق اعلام روابط عمومی مرکز جذب  هیئت علمی وزارت علوم در واکنش به گفتگوی منتشره معاون فرهنگی دانشگاه الزهرا مبنی بر محرومیت اساتید آقا در جذب دانشگاه های دخترانه  اعلام کرد:

مرکزجذب اعضای هیئت علمی طرح و برنامه‌ای مبنی بر انتقال، خروج یا محدودیت جذب اساتید مرد در دانشگاه‌‌های دخترانه را در دستور کار خود ندارد و موارد مطروحه در سایر رسانه‌ها را تفسیر و برداشت ناصحیح عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تعبیر ناصحیح از آنجایی شروع شد که آغاز فراخوان بهمن ۹۸ با ولادت حضرت زهرا(ع) همزمان و مصادف گردید، طی دستور وزیر محترم علوم به رئیس مرکزجذب، سهمیه جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه های دخترانه در این فراخوان دوبرابر شد، که این ابلاغ در راستای سیاست تسهیلی درجذب بانوان به عنوان یک سیاست راهبردی  وزارت علوم انجام گرفت و لازم به ذکر است این دوبرابرشدن موجب کاهش سهمیه و یا حذف سهمیه آقایان در این دانشگاه ها نشده است.

انتهای پیام/4040/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت علوم مرکز جذب هیئت علمی اساتید مرد دانشگاه های دخترانه هیئت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

ده‌ها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا در حمایت از غزه دست به اعتراض زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا آمریکا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

همچنین ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن نیز بازداشت شدند.

اداره پلیس شهر نیویورک به "سی ان ان" گفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در جریان اعتراضات در محوطه مدرسه دستگیر شدند.

 

.

 

روز200 طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختریسازمان ملل: 70 درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه رشت
  • آمار اساتید انتقالی پیام نور به فنی و حرفه ای