Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۱۷۲ کیلوگرم مواد مخدر در زاهدان خبر داد. تاریخ انتشار: 10:24 - 03 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۱۳۰

خبرگزاری میزان - سردار محمد قنبری  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جابه جایی یک محموله مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در یکی از محور‌های فرعی منتهی به شهر زاهدان بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زاهدان به همراه چند تیم از یگان امداد ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان، محموله مواد مخدر را ظهر روز گذشته شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تکاوران پلیس به محض ورود محموله مواد مخدر به منطقه کمین در یک اقدام هماهنگ، با قاچاقچیان درگیر که اعضای این باند پس از ساعتی درگیری تاب مقابله با آتش پرحجم پلیس را نیاوردند و به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این درگیری مسلحانه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودرو‌ها یک تن و ۱۷۲ کیلو و ۶۳۲ گرم مواد مخدر شامل ۹۲۴ کیلو و ۱۸۲ گرم تریاک، ۲۰۹ کیلو و ۴۵۰ گرم حشیش، ۳۹ کیلوگرم هروئین به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

بیشتر بخوانید: تنها بازاری که کرونا تعطیلش نکرد

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی اعضای باند‌های قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود چراکه چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است. 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ متهم را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان ۵۵۱ گرم تریاک، ۲۶۰ عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، بیان کرد: هر ۲ خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۵۱۸ کیلو شکلات قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست از مصرف هرگونه مواد غذایی قاچاق که فاقد تائیدیه‌های سازمان بهداشت و غذا و دارو کشور می‌باشد خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد