Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@16:01:13 GMT

۱۰۸ کارگزار بازار سرمایه آماده فروش سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۵۸۲۲

به گزارش ایلنا، در پی اعلام وزارت اقتصاد مبنی بر مجاز بودن فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت از طریق بانک ها از سه شنبه ۶ خرداد، شاهین چراغی در صفحه مجازی خود اعلام کرد: سهام عدالت ارزشمند است. بازار ظرفیت کامل برای جذب تدریجی سهام عدالت را به راحتی دارد. فعالان بازار نگران نباشند. کلیه ۱۰۸ کارگزاری امکان اخذ سفارش را همزمان در تمام شعب دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مضافا" شرکت سپرده گذاری مرکزی برای تسهیل فرایند، زیرساخت الکترونیکی را در اختیار تمام کارگزاران قرار می دهد.

لازم به ذکر است : طبق اعلام وزارت اقتصاد، دارندگان سهام عدالت که قصد فروش قسمتی از سهام را دارند، می توانند از سه شنبه ۶ خرداد به شعب بانک‌هایی که قبلاً در آن دارای حساب بانکی بوده و شماره شبای آن حساب را به سازمان خصوصی سازی معرفی کرده اند، مراجعه و با تکمیل  فرم های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهد نامه مربوطه، اقدام کنند.

پس از اتمام مهلت اعلام شده در سامانه سهام عدالت از ۱۰ خرداد بانک ها از طریق کارگزاری‌های خود یا کارگزاری های طرف قرار داد به تدریج نسبت به فروش سهام متقاضیان در بورس اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب آنها واریز خواهند کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد سازمان خصوصی سازی سرمایه سهام عدالت سپرده گذاری مرکزی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید

رویداد ConFEAS 2024 در روزهای ۳۱ فروردین و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور ۲۰۰ شرکت‌کننده از نهادهای مالی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری در ازبکستان برگزار شد. در این رویداد بیش از ۴۰ سخنران نظرات خود را در مورد ۹ موضوع حول محور «نقش زیرساخت‌های بازار و واسطه‌ها در اقتصاد» به اشتراک گذاشتند.

در رویداد ConFEAS 2024 که با اهدای جایزه لیگ قهرمانان (FEAS Champions League Award 2024) و جشن ۳۰ سالگی بورس ازبکستان همراه بود، کارگزاری مفید موفق شد در بخش بازارهای سهام نشان طلا را به دست آورد. همچنین کارگزاری مفید در بخش صندوق‌های درآمد ثابت در جایگاه سوم قرار گرفت و نشان برنز کسب کرد.

هدف از برگزاری لیگ بورس‌های اروپایی و آسیایی، شناسایی و معرفی بازارهای بورس محلی در کشورهای اوراسیا است. بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) در سال ۱۹۹۵ توسط بازارهای بورس ۱۲ کشور تأسیس شد و اکنون ۴۴ مؤسسه تجاری، انجمن معامله‌گران و فدراسیون منطقه‌ای از ۲۹ کشور در آن عضویت دارند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!