Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر زارع استاندار گیلان در پست اینستاگرامی نوشت: سوم خرداد، روز اراده یک ملت در برابر اراده جهانیان است و آزادی خرمشهر در سایه اتحاد و انسجام ملی به‌دست آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  پست اینستاگرامی دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان به مناسبت سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی بدین شرح اشت :

 دوران دفاع مقدس، روزها و ایام پر افتخار کم ندارد اما آنچه سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس را متمایز کرده و بر این مبنا روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام گرفته؛ به دلیل آن است که این روز، روز اراده یک ملت در برابر اراده جهانیان است؛ روزی که شهد پیروزی بر متجاوزان، کام همه ایرانیان را شیرین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادسازی خرمشهر را معجزه انقلاب، ایمان و انگیزه‌های دینی فرزندان این سرزمین و معجزه ملت ایران می‌دانم که در سایه اتحاد و انسجام ملی به‌دست آمد؛ و پیروزی در خرمشهر به‌عنوان یک موضوع ملی مطمح نظر قرار گرفت و برای دست یافتن به این هدف ملی، همه ملت ایران به پا خاستند. 

این ، درس تاریخ است که برای رسیدن به آرمان‌های‌مان باید متحدانه و با گام‌هایی بلند، موانع را از پیش‌ رو برداریم و همه عزم یک حرکت بزرگ ملی کنیم. 

با ادای احترام به جانبازان سرافراز گیلان در آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۶۰ شهید والامقام استان که در عملیات بیت‌المقدس آسمانی شدند؛ به روان پاک سرداران شجاعی همچون شهیدان داوود حق‌وردیان، حمید احمدیان، علیرضا ناصحی و رضا دانا سلام و درود می‌فرستم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سوم خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان

ارسلان دمیرچی، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در گیلان گفت:: ۲۷ هزار و ۸۰۱ داوطلب در این استان برای شرکت در آزمون سراسری نوبت نخست ا ۱۴۰۳ نامنویسی کرده‌اند.

به گفته او، ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر از داوطلبان گیلانی آزمون سراسری نوبت نخست، زن و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر مرد هستند.

نماینده تمام اختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون‌ها افزود: این تعداد از داوطلبان در ۵ گروه آزمایشی شامل ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت می‌کنند.

دمیرچی تصریح کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۹۱۳ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت خواهند کرد.

او همچنین گفت: آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد