Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:22:14 GMT

زرگری: صحبت‌های سرمربی پیشین تیم ملی اسکی صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۵۸۸۷

زرگری: صحبت‌های سرمربی پیشین تیم ملی اسکی صحت ندارد

«سمیرا زرگری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، به ایجاد حواشی از سوی سرمربی اسبق تیم ملی در ماه‌های اخیر اشاره کرد و افزود: وی همه تلاش خود را برای ایجاد حاشیه و درگیری در اسکی ایران به کار بسته است.

وی در ادامه به آسیب رساندن به یکی از اسکی‌بازان رده سنی نونهالان که رقیب فرزند این مربی بود نیز اشاره کرد و گفت: مطالبی که در این خصوص از سوی رییس فدراسیون گفته شد درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی به بازیکن رقیب فرزند خود آسیب رسانده و البته این روزها به دلیل نمایان شدن واقعیت فشارهای زیادی بر روی خانواده این اسکی باز وجود دارد.

زرگری افزود: از زمانی که ورزشکار بودم آزار و اذیت و صدمه زیادی دیدم ولی هیچ وقت درجا نزدم و از وقتی که سرمربی تیم ملی شدم تلاش کردم تا عدالت را رعایت کنم.

او اضافه کرد: جدا شدن تیم‌های مردان و زنان را مدیون «سیدعبدی افتخاری» رییس فدراسیون اسکی هستیم. او با مدیریت و شجاعتی که دارد نمی‌گذارند حقی از کسی پایمال شود، ولی متاسفانه عده‌ای بعد از حضورم به عنوان سرمربی تیم ملی شروع به تخریب من و فدراسیون کردند و خدا را شکر از زمانی که دختران تیم ملی جدا شدند، اعتماد به نفس پیدا کردند و دیگر تحقیر نمی‌شوند و هیچ بی‌احترامی به آنها نمی‌شود. هر کسی که در مربیگری تلاش کند و دانش فنی خود را بالا ببرد و به تازه‌ترین داده‌های علم مربیگری آشنا باشد، می‌تواند در عرصه مربیگری پیشرفت کند و با ادعا کردن نمی‌شود مربی خوبی بود.

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین زنان به توجه نکردن به رده‌های سنی پایه در دوران گذشته اشاره کرد و گفت: افتخاری تمرکز اصلی فدراسیون را بر روی گروه‌های سنی پایه قرار داده و بیش از ۲۰۰ ست لوازم کامل اسکی بین استان‌های کشور پخش شده است. مربیان برجسته بین‌المللی جهت به روزرسانی مربیان استعدادیابی به کار گرفته شده‌اند. در حال حاضر من ۶ سال است که در حال برنامه‌ریزی هستم تا از میان اسکی‌بازان مستعد، قهرمانان آینده اسکی ایران را پیدا کنم و در میان آنها تعداد زیادی از اسکی‌بازان مستعد هستند که هیچ گاه دیده نشدند.

وی افزود: من خودم سال‌ها ورزشکار بودم و در تیم ملی حضور داشتم و به خوبی با مشکلات آشنا بودم. من هیچگاه جا نمی‌زنم و تمامی تلاش خودم را برای پیشرفت اسکی ایران به کار بسته‌ام و صحبت‌های حاشیه‌ای هیچ خللی در کار من ایجاد نمی‌کند.

زرگری با اشاره به صحبت‌های مطرح شده و حواشی ایجاد شده پس از مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در سوئد افزود: دلم از حواشی که ایجاد کرده‌اند، پُر است. در مسابقات قهرمانی جهان حتی غذا نمی‌خوردم و به دنبال کار اسکی‌بازان تیمم بودم. چرا هیچگاه در مصاحبه‌های خود نمی‌گویند رکورد زمانی اسکی بازان ایران با قهرمانان جهان کم شده است. چرا نمی‌گویید تعداد زیادی اسکی باز رده سنی پایه به این ورزش اضافه شده و در لیگ اسکی پایه سال گذشته حدود ۱۵۰ نفر مسابقه دادند؟ چرا در مورد نزدیک شدن رکورد زمانی دختران به پسران در این سه سال حرفی نمی‌زنید؟ چرا در مورد برقراری عدالت و نظم در مسابقات انتخابی حرفی نمی‌زنید؟ چرا نمی‌توانید پیشرفت اسکی ایران را ببینید؟ اگر کار من خوب نیست چرا ۲ روز قبل از مسابقه قهرمانی جهان اسکی بازان هشت کشور در مسیر و چوب دروازه‌ای که من طراحی کرده بودم تمرین می‌کردند؟

سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین زنان اضافه کرد: برخی در گفت و گو های اخیر خود مدعی شدند که تیم ملی ۶ روز تمرین کرده است؟ کدام عقل سلیمی این حرف را می‌پذیرد؟ من با مستندات دقیق همراه با فیلم و عکس می‌گویم تیم ملی در فصل گذشته ۶۴ روز اسکی کردند و ٣۵ روز تمرین مفید دروازه داشتند. فقط یک ماه و ۱۰ روز در پیست توچال تمرین کردیم و همه این موضوع را می‌دانند. تا آخرین روزی که پیست دربندسر فعالیت داشت هم تمرینات خود را آنجا دنبال می‌کردیم. همه اینها در حالی است که شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه باعث تعطیلی پیست‌های اسکی کشور شد و بعد از آن هم به ناچار تمرینات ما بر روی برف برگزار نشد.

برچسب‌ها سوئیس فدراسیون اسکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوئیس فدراسیون اسکی سوئیس فدراسیون اسکی سرمربی تیم ملی اسکی بازان اسکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جت اسکی سواری در خیابان های دوبی (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گریه های دختر ایرانی در سیل دوبی (فیلم) جابجایی مرز های تبلیغات در دبی توسط شرکت سامسونگ (فیلم) شاهکار معماری را در آسمانخراش دو قلو دبی ببینید (فیلم)

دیگر خبرها

  • گزینه‌های نامدار و بزرگ برای سرمربیگری تراکتور!
  • جت اسکی سواری در خیابان های دوبی (فیلم)
  • جت اسکی سواری در خیابان های دوبی (ببینید)
  • لیبرمن: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • مورایس: زمانی هم نام مرا صدا می‌کنید که دیگر نیستم
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان: