Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «جاسم محمدی فارسانی» افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری نماز فطر در استان، صندوق‌های جمع‌آوری زکات فطره و کفاره را نخواهیم داشت.

وی اظهار کرد: به همین دلیل با مشارکت مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته ‌امداد در سراسر استان، ۱۲۰ پایگاه ثابت برای جمع‌آوری زکات پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی فارسانی بیان کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری زکات تا سه روز پس از عید فطر همچنان فعال خواهند ماند و مبالغ جمع‌آوری شده در بین نیازمندان و مددجویان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در روستاهای استان نیز دستگاه‌های کارت‌ خوان جهت واریز زکات فطره تعبیه شده است و اهالی این مناطق می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مستقر فطریه خود را پرداخت کنند.

محمدی اظهار کرد: همچنین شهروندان لرستانی می‌توانند از طریق کد دستوری * ۸۸۷۷*۰۶۶# زکات فطره و کفاره خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به میزان زکات جمع آوری سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۸ میلیارد تومان زکات در سراسر استان طی سال گذشته جمع اوری شده است.

محمدی فارسانی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها این مبلغ امسال به بیش از ۱۱ میلیارد تومان خواهد رسید.

46

کد خبر 1391239

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان جمع آوری زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از دلایل مهم‌ آسیب به شبکه آبرسانی و افت فشار آب در مناطق مختلف شهری و روستایی به شمار می‌رود.

وی افزود: بر این اساس شرکت آبفای استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای برخورد با هرگونه بهره‌برداری غیرقانونی و غیرمجاز در تمامی بخش‌ها با هر نوع کاربری به کار گرفته است تا ضمن صیانت از حقوق سایر مشترکان، بتواند خدماتی مطلوب به مردم استان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: در همین راستا نسبت به شناسایی و جمع‌آوری هشت رشته انشعاب غیر مجاز مربوط به خانه باغ‌های پشت فرودگاه ایلام و ۲ رشته در کارگاه بچینگ که از آب شرب به صورت غیر مجاز استفاده می‌کردند، اقدام شد.

محمدی یادآور شد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایت(۱۲۲) و افراد سایر شهرستان‌ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام ( ۲۲۳۰۱۴۱ ) و یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده شهر و روستای خود شوند.

به گفته وی، استفاده از انشعاب آب غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب، سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد