Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان گلستان از تشکیل پرونده برای یکی از دفاتر اسناد رسمی گرگان خبر داد. تاریخ انتشار: 10:49 - 03 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۱۴۴ هادی هاشمیان در گفت‌وگو با میزان عنوان کرد : بازرسی‌ها از دفاتر اسناد رسمی مشخص کرد یکی از دفاتر اسناد رسمی گرگان نزدیک به ۲ میلیارد تومان هزینه‌های مربوط به مالیات نقل و انتقال، مالیات بر ارزش افزوده و هزینه الکترونیک اسناد را به حساب‌های دولتی واریز نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با دریافت این گزارش، پرونده این تخلف به شعبه دادیاری گرگان ارجاع و در ادامه تحقیقات برای ۸ نفر پرونده تخلف تشکیل شد.

این مقام قضایی در استان گلستان در ادامه بیان کرد: پرونده سردفتر و دفتریار این دفتر به اتهام تحصیل مال نامشروع و خیانت در امانت و ۶ نفر کارمند اداره ثبت اسناد و املاک هم به اتهام گزارش خلاف واقع و اهمال در انجام وظیفه منجر به تضییع اموال دولتی در حال رسیدگی است.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: خوشبختانه با پیگیری قاضی پرونده همه وجوه تضییع شده به بیت المال بازگشت.
 هاشمیان با تاکید بر اینکه در رویکرد ما در مبارزه با فساد علاوه بر برخورد با متخلفان، اصلاح بستر‌های بروز فساد هم است، افزود: برای پیشگیری از تخلفات اینچنینی در آینده، با تلاش قاضی جوان دادسرای گرگان بستر‌های بروز تخلف بررسی و گزارش آن برای اصلاح سیستم به اداره ثبت اسناد و املاک استان ارسال شد.   بیشتر بخوانید: مهلت یک ماهه دستگاه قضایی گلستان به استانداری برای رفع مشکلات ناشی از سایت پسماند زباله آزادشهر

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان گلستان بیت المال ثبت اسناد و املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد

رضا پیری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت  گفت: برنامه ریزی اداره صنعت، معدن و تجارت زابل طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور بازرسان اداره صمت، نمایندگان تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سطح شهرستان درحال انجام است.

وی افزود: از زمان اجرای طرح نظارتی مذکور تا هفت فروردین ماه تعداد ۲۸ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی با مجموع ارزش ۸۶۳ میلیون ریال تشکیل و مدیران واحد‌های صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت سیستان و بلوچستان به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تشکیل ۹۰۰ میلیون ریال پرونده تخلف صنفی در بوشهر+ عکس
  • تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • انجام بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • انجام بیش ۱۴ هزار و ۵۰۰ فقره بازرسی از بازار گلستان
  • ۵ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شهرستان بمپور تشکیل شده است
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار