Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@10:14:14 GMT

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی برای غلبه بر«کرونا»

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۶۲۷۷

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی برای غلبه بر«کرونا»

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به وزرای بهداشت کشورهای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به وزرای بهداشت کشورهای اسلامی تبریک گفت.

 در این پیام آمده است: فرا رسیدن عید سعید فطر عید بزرگ مسلمین را تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عید سعید فطر یادآور ترک خواسته ها برای رضایت خداوند بوده و این روز تجدید وفاداری، اتحاد، دوستی و برادری است.

این عید بزرگ اسلامی را درحالی جشن می‌گیریم که همه‌گیری ویروس کرونا چالشی مشترک ایجاد کرده و اکنون نیاز است که کشورهای اسلامی با اتحاد بیشتر در مقابل این چالش مشترک ایستاده تا بر این بحران غلبه کنیم. امیدوارم برکت این عید سعید، منجر به همکاری بیشتر برای ارتقای سلامت جهان اسلام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش پزشکی کشورهای اسلامی درمان سلامت کشورهای اسلامی عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ددمنشی رژیم صهیونیستی با قطعنامه شورای امنیت پایان‌پذیر نخواهد بود/ لزوم تصویب قطعنامه‌های بازدارنده

به گزارش «نماینده»، محمد صالح جوکار با اشاره به قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش بس در نوار غزه، گفت: این قطعنامه پس از جنایات متعدد رژیم صهیونیستی و فضاحت صورت گرفته، صادر می شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیش از این قطعنامه نیز، قطعنامه‌های دیگری وجود داشت که وتو شد، ادامه داد: همه این قطعنامه ها از سوی آمریکایی وتو شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها از یک سو حمایت‌های همه جانبه ای از رژیم صهیونیستی در حوزه سیاسی داشته و از سویی دیگرتسلیحات لازم را برای ادامه کشتار در غزه، تامین می کنند،گفت: به واقع این قطعنامه در شرایط خاصی به تصویب رسیده است. همچنین این قطعنامه محتوای لازم را نداشته و کار کرد آن نیز بازدارنده نخواهد بود.

جوکار با اشاره به فجایع رخ داده پیرو کشتار رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفاء ،گفت: پس از فجایع در بیمارستان شفاء و تشدید جنایات رژیم صهیونیستی، کشورهای حمایت کننده از اسرائیل ناچار شدند که برای ظاهر سازی و برای تنویر افکار عمومی دنیا این قطعنامه را به تصویب برسانند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی ها به این قطعنامه رای ممتنع دادند، اظهار کرد: رای ممتنعی که از سوی آمریکا به این قطعنامه داده شد در پی رضایت افکار عمومی داخلی آمریکا بود.

جوکار با بیان اینکه بعید است رژیم صهیونیستی جنبه اجرایی این قطعنامه را مدنظر قرار دهد، تاکید کرد: با این حال ددمنشی این رژیم با این قبیل قطعنامه ها پایان پذیر نخواهد بود و باید قطعنامه های محکمی به تصویب برسد تا جلوی این رژیم جعلی گرفته شود.

وی با بیان اینکه بعید است رژیم کودک کش صهیونیستی پایبند قطعنامه صادر شده باشد، گفت: متاسفانه اتحادیه اروپا که مدعی پایبندی به اصول حقوق بشر است، درباره کشتار غزه در خاموشی مطلق است. همچنین عملکرد نهادهای بین المللی در زمینه کشتار غزه مردود بوده و آنها اصلا خوب عمل نکردند.

دیگر خبرها

  • لزوم حکمی‌سازی مراکز علمی برای تولید دانش مبتنی بر بینش
  • تجاوزات صهیونیست ها توسط رسانه های غربی و آمریکایی پشتیبانی می شود
  • ددمنشی رژیم صهیونیستی با قطعنامه شورای امنیت پایان‌پذیر نخواهد بود/ لزوم تصویب قطعنامه‌های بازدارنده
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
  • علی مطهری : همگی درگیر نوروز هستیم و غزه را فراموش کردیم
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • مطهری: همگی درگیر نوروز هستیم و غزه را فراموش کردیم
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی
  • دشمن در رسیدن به اهدافش در یمن شکست خورد/ همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم