Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@14:46:19 GMT

فیلم/ تاریخ بازگشایی موزه‌ها و اماکن تاریخی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۶۳۲۹

‍‍‍‍‍‍

روحانی: موزه‌ها و اماکن تاریخی از فردا با پروتکل‌های بهداشتی گشایش خواهند یافت.

دریافت 831 KB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس روحانی رئیس جمهور موزه اماکن فرهنگی ویروس کرونا بازگشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی گیلان

ولی جهانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گیلان به جهت موقعیت جغرافیایی، اقلیمی و وجود اماکن گردشگری و طبیعت بکر و کم نظیر یکی از مقاصد اصلی گردشگران در نوروز تبدیل شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از افزایش ۱۰ درصدی بازدید از اماکن گردشگری این استان در نوروز خبر داد و اضافه کرد: از زمان شروع فعالیت ستاد خدمات سفر استان گیلان تاکنون افزایش ۱۰ درصدی در خصوص بازدید کنندگان از موزه‌ها و اماکن فرهنگی، تاریخی استان گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم.

جهانی با بیان اینکه تاکنون قلعه رودخان رتبه اول میزان بازدید کنندگان را به خود اختصاص داده است، گفت: ماسوله در رتبه دوم بازدید و موزه میراث روستایی در جایگاه سوم بیشترین بازدیدها قرار دارد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و شرایط خاص تنها اکو موزه کشور در رشت افزود: با توجه به اینکه شرایط موزه میراث روستایی شرایط خاصی است و ساعت و زمان حضور بازدید کنندگان به دلیل اینکه مساحت موزه ۲۶۳ هکتار است تا ساعت ۱۷ عصر بوده استقبال خوبی را از سوی مردم عزیز کشورمان در بازدید از این موزه داشتیم.

به گفته مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون قریب به ۷۰۰ هزار نفر از اماکن فرهنگی و تاریخی استان به ویژه موزه‌ها بازدید کرده‌اند.

کد خبر 6064500

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی گیلان
  • موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس از مرز یک‌میلیون گذشت
  • بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس از مرز یک‌ میلیون گذشت
  • موزه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از موزه ها و اماکن تاریخی فرهنگی
  • بازدید بیش از ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی تاکنون
  • ضرغامی عنوان کرد: بازدید بیش از ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی در ایام نوروز
  • ضرغامی از بازدید ۳ میلیون نفر از اماکن تاریخی خبر داد
  • اسکان ۳۳ هزار گردشگر نوروزی در همدان