Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بنا به اعلام ستاد مبارزه با کرونا نماز عید فطر در مصلی‌های شهرها به دلیل اینکه جمعیت کثیری در آنجا جمع می‌شوند، برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم در گفت و گوی تلویزیونی با بیان این مطلب اظهار کرد: در عین حال که همگی به عبادت و اطاعت خداوند متعال علاقه داریم، سلامتی مردم از هر چیزی برای ما مهم تر است، کما این که راهپیمایی روز قدس نیز در هیچ جایی برگزار نشد و این نشانگر اهمیت دادن این نظام به سلامتی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برپایی نماز عید فطر در ۹ شهری که در استان ما سفید اعلام شده بود و نماز جمعه هفته گذشته در آنجا برپا شد، بلا مانع است.

وی تاکید کرد: برپایی نماز عید فطر در مساجد را توصیه نمی‌کنیم، اما بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونا در صورت برپایی نماز در مساجد باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده و از ماسک و یک چهارم ظرفیت مساجد استفاده شود.

به گزارش ایسنا، امام جمعه تبریز افزود: هر نمازگزار یک متر از سمت چپ و راست و یک متر از عقب و جلو با نمازگزار دیگر فاصله داشته باشد.

وی در خاتمه بیان کرد: باید هیئت امنای مسجد، پایگاه مقاومت، روحانی مسجد و انجمن اسلامی در خصوص برپایی نماز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به توافق برسند و در صورت رعایت این موارد، برپایی نماز فطر در مساجد بلامانع است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی عيد فطر نماز عيد فطر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز حجت الاسلام آل هاشم نماز عید فطر برپایی نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مازندرانی‌ها در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران اعلام کرد: بمنظور حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و پاسخ مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی و نیز قدردانی از وعده صادق غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در سراسر استان راهپیمائی برگزار می‌شود.

در مرکز استان، ساری راهپیمایی پس از اقامه نماز از میدان شهدا بسمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هر حق‌الناسی، حق‌الله هم است
  • آغاز راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مازندرانی‌ها در حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود