Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:29:50 GMT

رفع تصرف 124 هزار متر مربع از اراضی ملی در شفت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۶۳۴۷

رفع تصرف 124 هزار متر مربع از اراضی ملی در شفت

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به رفع تصرف 124 هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان شفت، گفت: در همین راستا سه متهم 48، 51 و 68 ساله به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش جماران، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به رفع تصرف ۱۲۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان شفت، اظهار کرد: مأموران انتظامی به همراهی کارشناسان اداره منابع طبیعی این شهرستان با حکم قضائی در روستای شالم حاضر و زمین را از متصرفان پس گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ملکی با اشاره به اینکه ارزش زمین‌های تصرف شده هشت میلیارد ریال از سوی کارشناسان اعلام شده است، افزود: در همین راستا سه متهم ۴۸، ۵۱ و ۶۸ ساله به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی متصرفان این زمین‌ها را با سیم خاردار و پرچین، غیرقانونی محصور کرده بودند، گفت: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور، همه آثار تصرف جمع آوری شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا جنگل منابع طبیعی رفع تصرف اراضی ملی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا قنبری با اشاره به اینکه کمیسیون تقویم امور زمین یک عامل بازدارنده برای تغییرکاربری‌های غیرمجاز است، گفت: ۲۹ پرونده امور زمین در کمیسیون تقویم اراضی زراعی و باغ‌ها بررسی و قیمت گذاری شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی، واقعی کردن قیمت‌ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می‌شود.

قنبری تصریح کرد: از انجایی که زمین میراث ما برای ایندگان است و وجود زمین برای ثبات امنیت غذایی واجب است، این جلسات بطور مستمر در این شهرستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • ۵۰ هکتار اراضی ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • رفع تصرف ۵۰ هکتار از اراضی ملی در بوکان
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری