Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی خادمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: مجموعه‌های تحت هدایت تبلیغات اسلامی مانند هیئت‌های مذهبی، روحانیون مستقر و شبکه تبلیغ تاکنون طی ۴ مرحله در رزمایش مواسات خدماتی را ارائه داده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: به صورت دقیق در مرحله اول ۱۴ میلیارد ریال، مرحله دوم ۲۲ میلیارد ریال و در مرحله سوم و چهارم نیز هرکدام ۳ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به فعالیت پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: ۱۶ پایگاه در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین و شیروان فعال هستند که مجموعاً ۱۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی از خیرین جمع‌آوری و بین خانواده‌های مد نظر توزیع کردند.

حجت‌الاسلام خادمی همچنین حمایت فعالان قرآنی از رزمایش مواسات را ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: تا حد امکان برای توزیع هدایا سعی کردیم با قرارگاه مواسات استان هماهنگ باشیم تا طبق برنامه‌ریزی قبلی بین خانواده‌های شناسایی شده بسته‌های غذایی توزیع شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در انتها گفت: با این حال اگر خیرین قصد کمک به خانواده‌هایی که می‌شناختند داشتند، نمی‌توانستیم در تصمیمشان دخالت کنیم.

کد خبر 4932343

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مواسات کمک به نیازمندان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا روز جهانی قدس روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس مشهد تبلیغات اسلامی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳