Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ولادیمیر پوتین روز جمعه در جریان نشستی با حضور مقام های ستاد مبارزه با کرونا در روسیه و شماری از متخصصان و پزشکان روس که در فرمت کنفرانس ویدئویی برگزار شد از وزارت بهداشت این کشور خواست برای موج دوم احتمالی انتشار ویروس کرونا در ماه های اکتبر و نوامبر آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 پوتین با این دیدگاه که باید پس از پایان شیوع کرونا در روسیه به احیا و تقویت امکانات مراکز پزشکی و درمانی این کشور پرداخت موافقت کرد. 

وی افزود: می خواهم توجه همکاران بویژه وزیر بهداشت (روسیه) را به این مساله جلب کنم که باید برای وضعیتی آماده شد که در حالی که بتدریج از محدودیت ها و قرنطینه خارج می شویم به فکر آماده شدن برای موج بعدی و احتمالی شیوع کرونا باشیم.

 پوتین همچنین وزیر بهداشت روسیه را موظف کرد که بررسی کند به چه تعداد تخت ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان های این کشور نیاز وجود دارد.

وی گفت که در هر صورت باید تعدادی تخت به صورت رزرو وجود داشته باشد.

رئیس جمهوری روسیه با اشاره به اینکه در بیمارستان ها و مراکز درمانی روسیه ۲۹۱ هزار و ۱۶۵ تخت برای مداوای بیماران کرونایی وجود دارد که در زمان حاضر ۶۶ درصد استفاده می شود. 

وی با بیان اینکه برنامه برای مجهز کردن همه تخت های بیمارستانی ویژه بیماران کرونا به دستگاه تنفس مصنوعی هنوز بطور کامل اجرا نشده است اظهار داشت: ۹۱.۸ درصد تخت هایی که برای مداوای بیماران کرونایی اختصاص یافته است مجهز به دستگاه تنفس مصنوعی هستند.

 در زمان حاضر روسیه پس از آمریکا، از نظر شمار افراد مبتلا به کرونا دومین جایگاه را در میان کشورهای جهان به خود اختصاص داده است؛ ۳۲۶ هزار و ۴۴۸ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۹۹ هزار و ۸۲۹ نفر بهبود یافته و ۳ هزار و ۲۴۹نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین ویروس کرونا کرونا بیماران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های پاییز ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «سرزمین مادری» و «مستوران» ازجمله این مجموعه‌ها بودند که پاییز پارسال روی آنتن رفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرپرست پیکان: ۳ امتیاز دیدار با استقلال خوزستان را می‌خواهیم/ با استقلال تهران دیدار تدارکاتی داریم
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو
  • پوتین: ادعای جنگ روسیه با ناتو مزخرف است
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • اعتراف ارتش انگلیس؛ در جنگ با پوتین بیشتر از ۲ماه دوام نمی آوریم
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • تاکید کرملین بر ادامه برنامه توسعه روسیه با وجود جنگ
  • پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های پاییز ۱۴۰۲