Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در پیامی با تجلیل از خدمات علی لاریجانی طی سه دوره ریاست مجلس، آن را به منزله درخت آزادی و خدمت دانست که حاصلی به گوارایی اخلاص دارد. تاریخ انتشار: 11:05 - 03 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۳۱۳۹ خبرگزاری میزان - آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در پیامی خطاب به علی لاریجانی اقدامات و خدمات شایسته وی در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی را پرثمر و گوارا توصیف کرد و گفت: جناب‌عالی در جایگاه ریاست مجلس شورای اسلامی درختی غرس کردید که حاصل آن میوه آزادی و خدمت بود و محصول آن را که شربت اخلاص است، باید به گوارایی نوشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

خدمت جناب آقای دکتر علی لاریجانی دامت توفیقاته
بسم الله الرحمن الرحیم و ایاه نستعین
بعد التحیه

آنچه جناب‌عالی در طی سالیان متمادی در خدمت نظام اسلامی به ویژه به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی سپری کردید درختی غرس نمودید که حاصل آن میوه آزادی و خدمت بود. اکنون باید کوشید محصول آن حاصل را که شربت اخلاص و سپاس به درگاه خداوند سرمدی است فراهم و نوشید که چنین نوشیدنی گواراست. بیشتر بخوانید: مقصد علی لاریجانی پس از ۱۲ سال ریاست مجلس مشخص شد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی لاریجانی مجلس شورای اسلامی الله جوادی آملی علی لاریجانی ریاست مجلس آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگردان فیلم آپاراتچی در صحن شورای شهر تبریز

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از کارگردان تبریزی و منتخب چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، اعضای شورای اسلامی تبریز صبح امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در یکصد و نود و یکمین جلسه شورا از قربانعلی طاهرفر برای دریافت سیمرغ بلورین چهل و دومین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «آپاراتچی» تجلیل کردند.

در این جلسه روح الله رشیدی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز خواستار توجه هر چه بیشتر به تبلیغات اکران فیلم آپاراتچی در فضاسازی‌های شهری شد.

قربانعلی طاهرفر فیلمساز تبریزی نیز در این جلسه اظهار کرد: دعوت از هنرمندان در جلسه شورای اسلامی شهر دستاورد بزرگی است و اهمیت به هنر در صحن شورا را به عنوان نقطه‌ای مثبت می‌توان ارزیابی کرد.

این فیلمساز تبریزی که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیئت داوران فیلم‌اولی را برای فیلم «آپاراتچی» دریافت کرده بود به عنوان چهره سال هنر انقلاب آذربایجان شرقی نیز معرفی شده است.

فیلم آپاراتچی با نگارش حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان برداشتی آزاد از کتاب آپاراتچی نوشته روح الله رشیدی است که رویدادهای آن در اوایل دهه ۶۰ شهر تبریز می‌گذرد.

کد خبر 746516

دیگر خبرها

  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • آیت‌الله العظمی جوادی آملی: بسیاری از مردم غرب خودشان را به تاراج گذاشته‌اند/ همان طوری که قرآن توانست جاهلیت کهن را از بین ببرد، می تواند جاهلیت جدید را هم از بین ببرد و ما دیگر شاهد جریان غزه و امثال غزه نباشیم
  • آیت‌الله جوادی آملی: غربی‌ها هویت خود را به حراج گذاشته‌اند
  • تجلیل از کارگردان فیلم آپاراتچی در صحن شورای شهر تبریز
  • جلوی اختلاس را بگیرید
  • آیت‌الله العظمی جوادی آملی: اداره اقتصاد کشور با سفارش حل نمی‌شود/ کشوری که آب و خاک دارد، اما این‌قدر گرانی، گرسنگی، فقر و فلاکت باشد، این درست نیست
  • آیت‌الله جوادی آملی: اگر مردم گرفتار فقر بشوند، دین از بین خواهد رفت