Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@05:59:26 GMT

فعالیت مراکز منتخب در تعطیلات عید فطر+جدول

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۶۶۵۴

حسین مقدم در گفت وگو با ایسنا،‌ در مورد وضعیت مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی با توجه به اتمام مهلت پلیس گفت: روزانه  حدود 7300دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند که با توجه به افزایش تعداد خطوط معاینه فنی در دو سال اخیر و افزایش ساعت کاری و ... در حال حاضر شرایط مراجعات به مراکز  عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تنها برخی از مراکز  آن هم در بعضی از ساعات  مراجعات بیشتری دارند اما حتی در این مراکز،  شهروندان  کمتر از یکساعت و نیم باید صبر کنند تا از خدمات معاینه فنی استفاده کنند. گفت: البته اکثر مراکزی  که در قسمت جنوبی تهران واقع شدند؛ نظیر مرکز چمران، الغدیر، شقایق بسیار خلوت بوده وشهروندان می توانند بدون هیچ انتظار و صفی معاینه فنی خودروی خود را در آن مراکز انجام دهند.علاوه بر این می توانند با استفاده از نوبت دهی آنلاین بدون معطلی از خدمات معاینه فنی مراکز شهر تهران استفاده کنند.

خالی بودن 50درصدی ظرفیت سامانه نوبت دهی

مقدم با تاکید بر اینکه درحال حاضر مراجعه با وقت قبلی از طریق سامانه نوبت دهی در هشت مرکز بیهقی، سراج، الغدیر، شقایق، نیایش، آبشناسان، چمران و دماوند امکان پذیر بوده  اما در مجموع بالغ بر50 درصد از ظرفیت نوبت دهی خالی است. گفت: توصیه می شود شهروندان جهت مدیریت زمان حتما با وقت قبلی از طریق این سامانه به مراکز مراجعه نمایند.ضمنا شهروندان می توانند با استفاده از سامانه مدت انتظار و کنترل طول صف و میزان معطلی خلوت ترین مرکز را برای انجام معاینه فنی انتخاب کنند. مرکز شقایق و چمران بسیار خلوت بوده و کمتر از  نیم ساعت خدمات معاینه فنی ارائه می شود.

وی افزود: در چند روز اخیر  ستاد معاینه فنی جهت تسهیل در ارایه خدمات نسبت به افزایش ساعت کاری در چندین مرکز و افزایش پذیرش خودرو ها با سامانه نوبت دهی اقدام کرده و   ساعت کاری سه مرکز دماوند، چمران و شقایق را به مدت یک ساعت افزایش یافته وجهت تسریع در ارائه خدمات در این یکساعت افزایش، از ساعت 17 تا 18 پذیرش صرفا اینترنتی و با نوبت دهی آنلاین انجام می شود و در صورت اقبال عمومی ساعت فعالیت و این نحوه پذیرش افزایش خواهد یافت.

مقدم با بیان اینکه در 4 و 5خرداد ماه باتوجه به تعطیلات عید فطر،‌ برخی از مراکز فعال هستند افزود: مراکز خاوران،امام رضا، زمان آباد،بعثت و فدائیان اسلام از ساعت 7:30 الی 16 فعال هستند.

منبع: الف

کلیدواژه: معاینه فنی نوبت دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی یزدان‌پناه در یک برنامه تلویزیونی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها اظهار داشت: موضوعی مطرح شد مبنی بر این‌که دو روز تعطیلی در این لایحه پیش‌بینی شده؛ در حالی که به واقع این‌گونه نیست.

وی گفت: دولت دقیقا خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده و طبیعتا مراکز نظامی، امنیتی، بانک‌ها و مراکز خدمت‌رسانی به مردم در بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌هایی که در حالت اضطراری و حوادث غیرمترقبه هستند، آنها ساعت کاری خودشان را دارند و پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نیست.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی افزود: بر این اساس، بازار، شرکت‌های خصوصی می‌توانند در روزهای پنج‌شنبه فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: شما می‌دانید طبق قانون اساسی روز جمعه تعطیل رسمی کشور است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896246

دیگر خبرها

  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • فعالیت ۲۵۴ آزمایشگاه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • فعالیت سامانه خود ارزیابی روانشناختی در حوزه سلامت روان
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز