Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران به فیلم منتشر شده درباره ضرب و شتم یک دستفروش توسط مأموران شهرداری واکنش نشان داد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: از چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن دستفروشی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

با انتشار این فیلم در فضای مجازی بسیاری از کاربران این اقدام را برخورد مأموران شهرداری تهران با دستفروشان پایتخت عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغر عطایی مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران در واکنش به انتشار فیلم برخورد مأموران شهرداری تهران با دستفروشان گفت: تا امروز گزارشی مبنی بر برخورد مأموران شهرداری تهران با دستفروشان آن هم به این شکل که در فضای مجازی چرخیده باشد به دست ما نرسیده است.

مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران افزود: شهروندان به این موضوع توجه کنند که نیروهای شهرداری تهران در بخش رفع سد معبر دارای لباس فرم با نشان و علایم هستند و همان گونه که در فیلم مشخص است افرادی که با فرد دستفروش برخورد می‌کنند با لباس شخصی هستند.

عطایی تصریح کرد: نیروهای شهرداری تهران در بخش رفع سد معبر موظف هستند با لباس مشخص در معابر حاضر شوند و هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند با لباس شخصی فعالیت کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ضرب و شتم دستفروش شهرداری تهران مأموران شهرداری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل کناره می‌گیرد

«مارتین گریفیتس» رئیس آژانس کمک‌رسان سازمان ملل به دلیل وضعیت سلامتی از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

به گزارش ایسنا، «فرهان حق» معاون سخنگوی سازمان ملل گفت: آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل از مارتین گریفیتس بابت رهبری جدی و خدمت رسانی در سازمان ملل و جامعه بشری در حمایت از مردم متاثر از بحران‌ها و بسیح منافع برای رسیدگی به نیازهای این افراد قدردانی کرد.

 به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، گریفیتس ۷۲ ساله اوایل ماه جاری میلادی گفته بود که در اکتبر به نوعی بسیار خطرناک از کرونا مبتلا شده و هنوز از اثرات آن رنج می‌برد.

او در ژوئیه ۲۰۲۱ همزمان با تشدید بحران‌ها در سراسر جهان و کاهش کمک‌های مالی برای کمک‌های بشردوستانه به عنوان معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه و هماهنگ کننده امداد اضطراری منصوب شد.

فرهان حق همچنین گفت، گریفیتس تا پایان ژوئیه در سمتش باقی می‌ماند.

گریفیتس در ۱۹۹۴، مدیر اداره امور بشردوستانه سازمان ملل در ژنو بود که روندی را برای ایجاد یک دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل را فراهم کرد.

از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۰، او مدیر موسس مرکز گفت‌وگوهای بشردوستانه در ژنو بود؛ جایی که طبق گزارش سازمان ملل وی در توسعه گفت‌وگوی سیاسی بین دولت‌ها و شورشیان در چند کشور در سراسر آسیا، آفریقا و اروپا تخصص داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • دوربین بر روی لباس نیرو‌های شهربان و حریم بان/ هوشمندسازی تخلفات در حریم را کاهش می‌دهد+ فیلم
  • شخم ۴۵ درصد از شالیزارهای گیلان
  • قلع و قمع ۱۰ بنای غیرمجاز در شهرستان البرز
  • تخریب ۲۴ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین
  • واکنش تند یک پزشک به مسوئلان پس از خودکشی خانم دکتر جوان
  • ماجرای هجوم دستفروش‌ها به مسجد سپهسالار و امامزاده زید(ع)
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل کناره می‌گیرد