Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی عیسی زاده گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر، الگوی مقاومت، اقتدار و هوشمندی برای غلبه بر دشمن بوده و درس این حماسه بزرگ باید سرلوحه مدیران اقتصادی و فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی‌زاده منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر و تبریک این روز به رزمندگان و فاتحان خرمشهر و نیز تقارن ایام آزادسازی خرمشهر با روز قدس، اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد و  ان شاالله به لطف پروردگار قدس را نیز خدا آزاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سربازان ولایت به یاری خداوند متعال، خرمشهر را از دست متجاوزان آزاد کردند و ان شالله به زودی شاهد خواهیم بود که سربازان ولایت به یاری خداوند متعال قدس هم آزاد خواهد شد.

عیسی زاده در ادامه با بیان اینکه خرمشهر نماد صبر، مقاومت، ابتکار و خلاقیت است، گفت: امروز مسئولان اعم از وزرا ، استانداران و فرمانداران باید از خرمشهر درس مقاومت، خلاقیت، درس مبارزه در راه رسیدن به هدف و پیروزی بگیرند.

منتخب مردم میاندوآب در مجلس یازدهم شورای اسلامی تصریح کرد:فتح خرمشهر با آن همه موانع و امکاناتی که دشمنان پیاده کرده بودند، برای همگان غیر ممکن بود ولی رزمندگان اسلام با یاری خداوند متعال، ناشدنی ها را شدنی کردند و لذا امروز نیز می شود با درس گرفتن از فتح خرمشهر و با ابتکار و خلاقیت تحریم‌ها را شکست و بی اثر کرد و موانع را از بین برد.

وی با بیان اینکه حماسه آزادسازی خرمشهر، الگوی مقاومت، اقتدار و هوشمندی برای غلبه بر دشمن است، افزود: درس بزرگ فتح خرمشهر باید سرلوحه مدیران و فرماندهان و مدیران اقتصادی و  فرهنگی قرار گیرد در غیر اینصورت خرمشهر اقتصادی و فرهنگی به دست نخواهد آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،وکیلی مدیرعامل منطقه آزاد بانه، مریوان می‌گوید: در حال حاضر ۱۲۰ بسته سرمایه گذاری برای عرضه به سرمایه گذاران در حوزه‌های خدمات، کشاورزی و صنعت تدوین و آماده شده است.

دیگر خبرها

  • ارائه الگوی جدید برای تولید آمارهای اقتصادی
  • علم‌الهدی: تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند | اینجوری یزید بوجود می‌آید!
  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند
  • خراسان جنوبی در طلایی‌ترین دوران اقتدار
  • اسامه حمدان: شهادت فرمانده حماس تایید نشده است
  • وظیفه مدیران، ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • وظیفه مدیران،ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود