Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در گوشه و کنار استان خراسان رضوی رویدادهای متعددی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و شهری اتفاق افتاد که برخی از آنها را در این بسته خبری آورده‌ایم. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، امروز در گوشه و کنار استان خراسان رضوی اخبار متعددی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و شهری را ناظر هستیم که بخشی از آنها به این شرح است:

الزام استفاده از ماسک برای مراجعین به پایانه مسافربری

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد مقدس گفت: براساس دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، تمامی مراجعین اعم از شهروندان و مسافرینی که به پایانه‌های مسافربری مراجعه می‌کنند؛ لزوما باید از ماسک استفاده کنند و برای این منظور با همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد محلی برای فروش ماسک با قیمت ویژه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرفت فیزیکی 90 درصدی یک پروژه 

مسعود رضوی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری مشهد مقدس گفت: با توجه به تردد زیاد عابرین پیاده و دانش آموزان از عرض انتهای بزرگراه سردار شهید سلیمانی مقابل پایانه مشهد_باغچه به دلیل وجود مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان و حجم بار ترافیکی خودروها در پایانه یاد شده، اجرای احداث پل عابرپیاده از ابتدای اردیبهشت ماه سال‌ جاری در دستور کار سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراوردهای کشاورزی قرار گرفت.

« تداوم نهضت مواسات» در خراسان رضوی؛ 42000 پرس غذای گرم در روستاهای گناباد توزیع شدخبر خوش کرونایی از خراسان رضوی / بیمارستان امام رضا(ع) از مرکز اختصاصی بیماران کرونایی خارج شدتاسیسات گردشگری خراسان رضوی بعد از ماه رمضان بازگشایی می‌شوند

وی افزود: برای این پروژه اعتبار 13 میلیارد ریالی احداث درنظر گرفته شده است، عملیات ساخت این گذرگاه بر اساس زمان‌بندی پیش بینی شده 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم با نصب پلکان های پل مذکور تا اواسط خرداد ماه شاهد بهره برداری از این گذرگاه باشیم.

صعود آتش‌نشانان مشهدی به قله " شیرباد "

جمعی از آتش نشانان و نجاتگران مشهدی در اقدامی ورزشی و فرهنگی به قله " شیرباد " در استان خراسان رضوی صعود کردند.

چهار نفر از نجاتگران و آتش‌نشانان شاغل درایستگاه های مختلف سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد مقدس درحرکتی ورزشی و فرهنگی  اقدام به صعود به قله 3316 متری شیرباد در ارتفاعات شهرستان نیشابور در استان خراسان رضوی کردند.

سرآتش نشان جلیل فدایی فرمانده نجات ایستگاه شماره 43 آتش نشانی مشهد که هدایت این تیم را برعهده داشت با باین این مطلب گفت: این صعود یک روزه بود و هدف از انجام آن نشان دادن آمادگی جسمانی و توان بالای عملیاتی آتش‌نشانان مشهدی بود.

شیرباد بلندترین قلهٔ رشته‌کوه بینالود و بلندترین ارتفاع در سه استان خراسان می‌باشد و به همین جهت به «بام خراسان» شهرت دارد.

این کوه در تمام مدت سال دارای بادهای بسیار تند و سرد است، به عبارتی دیگر این قله دارای بادهای شیری است که آدم را پرت می کند بدین خاطر به آن شیرباد گفته می شود.

انتهای پیام/281/ی

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خراسان رضوی شهرداری مشهد آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این کاهش نسبی دما به دلیل ورود یک سامانه بارشی است که اوایل هفته آینده استان را فرا می‌گیرد.

او افزود: هم اکنون کاهش دما از نیمه شمالی خراسان رضوی آغاز شده است و از عصر امروز دیگر نقاط را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا پایان هفته دمای هوا نسبت به امروز بین سه تا هفت درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش شدت وزش باد در نواحی بادخیز و بارش‌های رگباری در ارتفاعات از دیگر پدیده‌های جوی استان است که تا پایان هفته در استان وجود خواهد داشت.

رضایی پور بیان کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۶ تا ۳۰ درجه را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: دمای کنونی مشهد ۲۴ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۳ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد