Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به رؤسای ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور‌های اسلامی فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، حلول ماه شوال المعظم و فرارسیدن عید سعید فطر را به جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان شریف نیرو‌های مسلح آن کشور تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک شرایط خاص امروز حاکم بر جامعه بین‌المللی که تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا، توسعه و تحکیم همکاری‌های صمیمانه و مؤثر بین دولت‌ها و ملت‌ها و به‌ویژه نیرو‌های مسلح کشور‌ها برای مقابله با این پدیده نامبارک را مورد تأکید قرار می‌دهد، فرصت ارزشمندی را فراهم ساخته است تا به‌ویژه کشور‌های اسلامی، شرافت و فضیلت فرهنگ و تمدن اسلام عزیز و آموزه‌های پیامبر اعظم (ص) و نیز مجاهدت و همیاری مسلمانان برای دفع بلایا و رفع مشکلات جوامع انسانی را به جهانیان نشان دهند.

دوام توفیق سلامتی، عافیت و تندرستی آن برادر عزیز و خانواده محترم، نیرو‌های مسلح و مردم مسلمان و برادر آن کشور را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌جوییم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر باقری عید سعید فطر ستاد کل نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح اراده ملت ایران را به اثبات رساندند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیرو‌های مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و موفقیت‌ها در قضایای اخیر، تاکید کردند: به لطف خداوند نیرو‌های مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین المللی را به اثبات رساندند.

فرمانده کل قوا با تاکید بر اینکه دستاورد‌های اخیر نیرو‌های مسلح موجب ایجاد احساس شکوه و عظمت درباره ایران اسلامی در چشم جهانیان و ناظران جهانی شده است، افزودند: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی و اثبات آن است که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است.

رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از لحاظ شدن تدبیر در اقدامات نیرو‌های مسلح گفتند: حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاورد‌ها افزوده شود و این کاری است که نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، نیرو‌های مسلح را به استمرار تلاش و حرکت برای مواجهه با دشمنی‌ها و دشمن‌ها با تکیه بر نوآوری و ابتکار توصیه و خاطرنشان کردند: یک لحظه هم نباید متوقف شد، زیرا توقف به معنای عقب گرد است، بنابراین باید نوآوری در تسلیحات و شیوه‌ها و همچنین شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد.

ایشان با تاکید براینکه حیثیت ملت ایران باید در چشم دنیا برجسته باشد، افزودند: ضمن شناسایی استعداد‌ها و نیرو‌های توانمند و خلاق، به خداوند متعال حُسنِ ظنّ داشته باشید و به او توکل کنید و بدانید که وعده خداوند در دفاع از مؤمنین حتمی و تخلف ناپذیر است.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار همچنین تشکر ویژه‌ای از خانواده‌های فرماندهان و رده‌های مختلف ارتش، سپاه و نیروی انتظامی داشتند و خاطرنشان کردند: بار اصلی زحمات بردوش همسران و فرزندان نیرو‌های مسلح است که سختی‌ها را تحمل می‌کنند.  

در این دیدار سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تحولات بزرگ سال ۱۴۰۲ و همچنین هفته‌های آغازین سال ۱۴۰۳ از جمله عملیات «طوفان الاقصی» و عملیات «وعده صادق» در تنبیه رژیم صهیونیستی گزارش کوتاهی از آخرین آمادگی‌ها و توانایی‌های نیرو‌های مسلح ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • شرایط منطقه بعد از حمله سپاه به اسرائیل به روایت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح 
  • وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • نیروهای مسلح اراده ملت ایران را به اثبات رساندند
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش