Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور بیانیه‌ای سالروز فتح خرمشهر را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سوم خرداد یکی از برجسته‌ترین جلوه‌های نصرت و معجزه الهی و یکی از مهمترین اوراق کتاب حماسه و سربلندی ملت سلحشوری است که در برابر تجاوز و زیاده خواهی نظام سلطه و ایادی منطقه‌ای‌اش مردانه ایستاد و هرگز تن به ذلت و تسلیم نسپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوم خرداد و فتح خرمشهر آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است.

فتح خرمشهر نماد و تبلور صف‌آرایی سازمان‌یافته در مقابل تهاجم قدرت‌های بزرگ استکباری علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران بود و امروز با گذشت حدود چهار دهه از آن پیروزی شیرین و تعیین‌کننده، بار دیگر نظام سلطه با آرایشی نوین و متمدنانه به رویارویی با ملت ایران اسلامی با هدف ضربه زدن به استقلال و آزادی کشورمان برآمده است.

بی‌تردید سوم خرداد و فتح خرمشهر با رهبری پیامبرگونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یک حماسه ملی و دستاوردی سترگ است.

اگر حضور و اتحاد ملت در بسیج همگانی و حمایت قاطع آن‌ها از نیرو‌های مسلح و رزمندگان جان برکف نبود، بی‌شک آن حماسه و پیروزی تحقق نمی‌یافت و به حق پاسداشت روز سوم خرداد گرامیداشت همبستگی و اتحاد ملی و همدلی همه آحاد ملت در کنار رهبری فرزانه و الهی حضرت امام رضوان الله تعالی علیه بود.

امروز نیز با گذشته چهار دهه از آن دستاورد بزرگ و پیروزی تاریخی، ملت ایران توانسته است با رهبری‌های داهیانه و حکیمانه خلف صالح آن امام عظیم‌الشأن مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و بصیرت و آگاهی مثال‌زدنی خود با اراده‌های پولادین و نگاهی دشمن‌شناسانه به توطئه‌ها، فتنه‌ها و دسیسه‌های جبهه شیطانی استکبار را شناخته و برآن غلبه یابد.

امروز فتح خرمشهر‌ها و شکست متجاوزان در عرصه جنگ نرم و تحریم‌های ظالمانه نیازمند هوشیاری، بیداری، دشمن‌شناسی و شناخت ترفند‌های گوناگون جبهه‌ی عظیم دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با رصد دقیق تحولات جهانی و درک درست از ترفند‌ها و توطئه‌های نظام استکبار بر این باور است که ایستادگی و مقاومت تمام‌عیار با تکیه بر توانمندی‌های سرشار داخلی، قطع امید از بیگانگان و بد اندیشان، تبعیت از تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری، اتحاد و همبستگی ملی، امید به آینده‌ای روشن، دوری از تفرقه و چند دستگی و قدرت‌افزایی پیش‌برنده از راهبرد‌های پیروزی‌بخش ملت سرافراز ایران اسلامی در جهت تحقق اهداف متعالی است.

صنعت دفاعی با رویکرد انقلابی متخصصین متعهد و جهادی خود، همان‌گونه که در طول ۴۰ سال اخیر تنها به پیشرفت و شکستن سد تحریم‌ها و تقویت بنیه دفاعی کشور اندیشیده است امروز نیز با همتی والا و شتابی مضاعف، تقویت و پشتیبانی همه جانبه از نیرو‌های مسلح مقتدر ایران اسلامی را در جهت حفظ و ارتقاء قدرت بازدارندگی فعال، سرلوحه حرکت خود قرار داده است.

وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با توجه به گشوده شدن فصل جدیدی در مبارزه برای فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور جبهه مقاومت و تغییر موازنه قدرت به نفع مبارزان، با تمام توان از جبهه مقاومت دفاع و بر اقتدار خود خواهند افزود؛ چرا که با دشمن بی منطق و زورگو جز با اقتدار و از موضع قدرت نمی‌توان سخن گفت. «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت دفاع خرمشهر آزاد شد سوم خرداد خرمشهر آزاد شد سوم خرداد 61 فتح خرمشهر سوم خرداد ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران

 حمله ایران به مواضع اسرائیل و عبور موفق موشک‌های ما از سد گنبد آهنین و سامانه‌های پدافندی رژیم صهونیستی و سامانه‌هایی که آمریکا و انگلیس و فرانسه و... برای دفاع از صهیونیست‌ها مستقر کرده بودند و نقطه‌زنی دقیق اهداف، موجب شد رژیم صهیونیسیتی و حامیان آنها بدانند که جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت کشور و منافع ملی با کسی شوخی ندارد و پاسخ هر تهدید و شرارتی را قاطع و کوبنده خواهد داد.

جمهوری اسلامی در چندین مورد نشان داده که نه تنها هیچ تهدید و شرارتی از سوی دشمنان را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت، برای همین هم هست که وقتی سردار حق‌طلب، فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای می‌گوید که «اگر رژیم جعلی صهیونیستی بخواهد از تهدید حمله کردن به مراکز هسته‌ای کشورمان برای تحت فشار قرار دادن ایران استفاده ابزاری کند، تجدیدنظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران محتمل و قابل تصور خواهد بود.» مقامات رژیم صهیونیستی این سخنان را جدی می‌گیرند و از مواضع خود عقب‌نشینی می‌کنند.

در همین راستا هم هست که «بن‌سبطی» سخنگوی فارسی زبان رژیم اشغالگر در مصاحبه‌ای می‌گوید که «ما نمی‌خواهیم تنش را با ایران بیشتر از این کنیم، چون تهدیدات آنها تا حدی بالا رفت که می‌خواستند فتوای اتمی را تغییر دهند! بیایید هر دو طرف کوتاه بیاییم! بالاخره نتانیاهو کنار خواهد رفت و ارتش زیر و رو خواهد شد!»
به نظر می‌رسد این اظهارات سخنگوی فارسی زبان رژیم اشغالگر بیانگر این است صهیونیست‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که در مقابل قدرت جمهوری اسلامی راهی جز سکوت و عقب نیشینی ندارند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • سیاست پسته‌ای ایران، در جنگ با اسرائیل هم برنده بود!
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • بعد از عملیات وعده صادق ساختار قدرت جهانی به هم ریخت