Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب: تمامی امکانات و دستگاهها برای انجام موفق و توأم با آرامش امتحانات بسیج خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سعیده کریمی از برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم با راعایت پروتکل های بهداشتی بصورت حضوری خبر داد.

وی گفت : هماهنگی های لازم برای هرچه بهتر برگزاری امتحانات نهایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول در این خصوص اظهار داشت : تمامی امکانات و دستگاهها برای انجام موفق و توأم با آرامش امتحانات بسیج خواهند شد.

کریمی افزود : دستورالعمل های بهداشتی من جمله *ضدعفونی حوزه ها* و رعایت فاصله مناسب برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد : دانش آموزان نیز ملزم به استفاده از ماسک و دستکش برای حضور در حوزه ها هستند و از هرگونه تجمع در بیرون حوزه باید بپرهیزند.

مدیر آموزش وپرورش میناب اظهارکرد: بیش از 2000داوطلب در 8حوزه امتحانی با رعایت پروتکل های بهداشتی از10خرداد ماه لغایت 31خردادماه برای متوسطه اول و از 17 خردادماه لغایت16تیرماه برای متوسطه دوم آزمونهای خود را برگزار خواهند کرد.

شایان ذکر است در پایان جلسه دستورات لازم و مصوبات مورد نیاز به تصویب اعضا رسید و اعضا به ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امتحان حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، کلاس‌های درس این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروزی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاونت‌آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد؛ کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، در همه مقاطع تحصیلی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیش از این معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی۱۳ اسفند ۱۴۰۲ با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده بود؛ طبق مصوبه هیات رییسه این دانشگاه، کلاس‌های درس این دانشگاه از ۱۹ تا ۲۸ اسفند به‌صورت برخط و در سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزارمی‌شود.

اگر چه پس از اعلام این تصمیم سخنگوی وزارت علوم با انتشار توییتی تاکید کرد؛ دانشگاه ها اجازه برگزاری کلاس های برخط را ندارند و همه کلاس های درس باید به صورت حضوری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری اعتکاف علمی در ۲۴ مدرسه آذربایجان شرقی همزمان با تعطیلات نوروزی
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر
  • رونمایی از لباس داوطلبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴