Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@08:20:46 GMT

آخرین مهلت ثبت نام وام کرونایی خانوار

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۶۸۹۸

آخرین مهلت ثبت نام وام کرونایی خانوار

خبرگزاری مهر: به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، حسین میرزایی اظهار داشت: ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ خانوار یارانه بگیر از مجموع ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار خانوار، وام یک میلیون تومانی دریافت کردند.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا ادامه داد: حدود ۴ میلیون خانوار یارانه‌بگیر هنوز وام یک میلیون تومانی دریافت نکرده‌اند که از این تعداد، برخی تمایلی به دریافت وام نداشته و تعدادی سیم‌کارت به نامشان نیست؛ ضمن اینکه برای افرادی که فاقد سیم‌کارت هستند فروش آنلاین سیم‌کارت را قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۰ خرداد ماه به عنوان آخرین مهلت برای ثبت نام وام یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده و این مهلت تمدید نمی‌شود؛ همچنین ۲۲ خرداد آخرین مهلت واریز وام یک میلیونی برای افرادی است که تا این لحظه وام را دریافت نکردند و ثبت‌نام را به درستی انجام دادند.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا، گفت: ما هیچ پیامک تاییدی برای متقاضیان ارسال نکرده‌ایم و اگر به سرشماره ۶۳۶۹ یک نقطه هم ارسال شود، یک پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود که این پیامک به معنای تائیدیه پیام است و به معنای صحت پیام نیست.

منبع: فردا

کلیدواژه: وام کرونایی خانوار وام یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با پیاده سازی و حذف فرآیندهای سنتی، کارت سوخت کمتر از ۱۰ روز به دست متقاضیان خواهد رسید.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس؛ جعفر سالاری نسب اعلام کرد: در صورت پیاده سازی و حذف فرآیندهای سنتی و یکپارچه کردن فرآیندها کارت سوخت قطعا کمتر از ۱۰ روز به دست متقاضیان خواهد رسید.
وی با بیان اینکه کارت سوخت اضطراری جایگاه ها نیز همچنان وجود خواهد داشت، افزود: زمان تولید کارت سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بیشتر از ۴۸ ساعت زمان نمی برد.
محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت نیز در گفت وگویی از افزایش تولید کارت سوخت خبر داد و گفت: روزانه بین ۱۲ تا ۱۵ هزار نفر از هموطنان متقاضی ثبت نام و دریافت کارت سوخت هستند.
وی افزود: سال گذشته ۱۴۰۲ بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت در سامانه هوشمند سوخت به ثبت رسید که تعداد کارت های تولید شده بیش از ثبت نام بود و حدود ۴ میلیون کارت سوخت در سال گذشته تولید شده است.
مدیر سامانه هوشمند سوخت با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۰۵ هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت ثبت شده که همه این آمار در روند تولید قرار گرفته است، بیان کرد: هم اکنون حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد و هیچ گونه مشکلی در تولید کارت سوخت وجود ندارد.
صادقی گفت: سال گذشته روزانه توان ۲۰ تا ۲۵ هزار کارت سوخت وجود داشت، اما با ورود تجهیزات جدید این ظرفیت به حدود ۸۰ هزار کارت در روز می رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • دست زدن عثمان دمبله برای آرائوخو پس از دریافت کارت قرمز / فیلم
  • آموزش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در سال ۱۴۰۳
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود