Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم بیانکونری بازگشت به آرژانتین قبل از آویختن کفش هایش را بررسی خواهد کرد. 

طرفداری- با وجود این گونزالو هیگواین دوست دارد در باشگاه محبوبش ریورپلاته از دنیای فوتبال خداحافظی کند، هنوز مطمئن نیست چنین چیزی امکان پذیر است یا نه. 

به گزارش TyC Sports، تیم های از لیگ آرژانتین و همچنین دی سی یونایتد در لیگ MLS به مهاجم 32 ساله یوونتوس علاقه مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال برادر هیگواین یعنی فدریکو در دی سی یونایتد عضویت دارد. مهاجم فعلی یووه که محصول آکادمی ریورپلاته است، سابقه بازی برای رئال مادرید، ناپولی، میلان و چلسی را هم در کارنامه دارد. او در مورد احتمال بازگشت خود به کشورش توضیح داد:

ریو باشگاهی است که همه چیز به من داد؛ آن ها اجازه دادند رئال مادرید مرا خریداری کند تا در آنجا پیشرفت کنم اما در حال حاضر نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. فکر و ذکر من معطوف به اینجا (تورین) است. تیم مارسلوا (گایاردو) خیلی هیجان انگیز است. آن‌ ها کیفیت، قدرت، همه چیز دارند. حقیقت این است که فرصت زیادی نصیب شماره 9 تیم می شود. قطعا کسی که قبلا برای ریورپلاته بازی کرده است، با تماشای این صحنه ها پیش خودش می گوید «چقدر خوب است». گایاردو نظر همه را جلب کرد و به شایستگی به اینجا رسید. به بازگشت به ریور جهت بازنشستگی فکر خواهم کرد. 

هیگواین در مجموع رقابت های فصل 20-2019 هشت بار برای تیم مائوریتزیو ساری گلزنی کرده است.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است

هافبک جوان رئال مادرید می‌گوید تونی دوست دارد در اوج از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

طرفداری | هافبک فرانسوی رئال لوس بلانکوس از مهندس آلمانی رئال مادرید تعریف و تمجید کرده است.

تونی کروس، هافبک 34 ساله رئال مادرید از سال 2014 تا به الان در این باشگاه اسپانیایی توپ می‌زند و به همراه کهکشانی‌ها او موفق به کسب 20 جام ارزشمند از جمله 3 لالیگا، 4 لیگ قهرمانان اروپا و 5 جام باشگاه‌های جهان شده است. فرم عالی کروس در این فصل باعث شده تا هواداران و مدیران رئال مادرید بخواهند که او یک فصل دیگر در این تیم به کارش ادامه دهد و مهندس آلمانی لوس بلانکوس با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

اورلین شوامنی، هافبک جوان فرانسوی رئال مادرید از تونی کروس تعریف کرده و او را یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال دانسته است.

تونی کروس، یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال، در این فصل در سطحی بسیار بالایی بازی می‌کند. او خیلی خوب است، اما وقتی الان با تونی صحبت می‌کنید، می‌گوید "شاید در پایان فصل خداحافظی کنم چون می‌خواهم در اوج باشم". درک این موضوع سخت است، اما درنهایت، من احساس می‌کنم که حق با اوست.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • اعلام زمان خداحافظی مسی
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است