Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:55:42 GMT

حمایت از طرح‌های فناورانه پسادکتری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۷۰۷۷

حمایت از طرح‌های فناورانه پسادکتری آغاز شد

به گزارش روز شنبه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، این فراخوان‌ها برای رفع چالش‌های گوناگون صنایع منتشر می‌شود و در آن از توان نیروی انسانی برای رفع این چالش‌ها بهره برده می‌شود. در نخستین فراخوان حل چالش‌های صنعت لاستیک در نظر گرفته شده است. در این فراخوان ۳۰ طرح محققان پسا دکتری حمایت می‌شوند.

دانش آموختگان دوره دکتری برای شرکت در این فراخوان می‌توانند به سامانه مدیریت پژوهش (کایپر) مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و در نهایت از میان درخواست‌های ثبت شده، پس از داوری و ارزیابی طرح‌های برگزیده برای حمایت انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فراخوان با همکاری گروه صنعتی بارز منتشر شده است، در این فراخوان ۶۲ مساله طرح شده است تا پژوهشگر پسادکتری بر اساس آن طرح‌های خود را ارسال کند. مسائل و موضوعاتی که هر یک نیاز صنعت لاستیک کشور است و رفع آن گامی برای پیشرفت در این حوزه به شمار می رود.

طراحی و اجرای سیستم‌های آنلاین اندازه‌گیری ضخامت در استیل کلندر، طراحی و اجرای سیستم کنترل هوشمند اکسترودر، طراحی و اجرای سیستم کنترل هوشمند کلندر سیمی، شبکه سازی فروشندگان نهایی تایر در سراسر کشور، طراحی و ساخت دستگاه برچسب زنی خودکار تایر و طراحی و ساخت پالت‌ها و وسایل حمل و نقل هوشمند برخی از مسئل مطرح شده در این فراخوان است، میزان حمایت از هر طرح با توجه به پیچیدگی زمینه کاری میان ۳ تا ۵ میلیون تومان در ماه است.

همچنین محققان برگزیده در پایان دوره گواهینامه مشترک گروه صنعتی بارز و صندوق را دریافت می‌کنند و در طول دوره می‌توانند از امکانات آزمایشگاهی گروه صنعتی بارز برخوردار شوند.

برچسب‌ها صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور پسا دکتری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور پسا دکتری صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور پسا دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم

طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف تحت عنوان «طرح نور» در حال انجام است. به همین جهت روز گذشته جمعی از بانوان شهر تهران در تجمعی خودجوش از اجرای طرح مقابله با بدحجابی حمایت کردند. این تجمع در میدان ولیعصر (عج) برگزار شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • طرح نور با قوت و تدبیر به کار خود ادامه می‌دهد
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • حمایت خانواده شهدای سمنان از اجرای طرح نور
  • آغاز بررسی جزئیات تشکیل «سپند» در مجلس؛ سپند چیست؟
  • آغاز به کار جشنواره فجر «معماری» / فراخون جایزه ۴ میلیاردی برای طراحی خانه جشنواره
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد
  • حمایت«کانکت پلاس» از ۱۷۰۰ محقق پسادکتری در سال گذشته
  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت