Web Analytics Made Easy - Statcounter

دشتی گفت: در دنیای امروز رهبر معظم انقلاب به تنهایی پرچم دار مبارزه با استکبار و صهیونیست هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا دشتی نماینده منتخب مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا عنوان کرد: روز قدس روز همصدایی مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین است. هر چند امروز در سراسر دنیا با توجه به شیوع کرونا امکان برپایی راهپیمایی روز قدس را نداشتیم، اما سخنرانی مقام معظم رهبری تیری بر قلب دشمنان فلسطین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: بیانات امروز رهبر انقلاب در مورد روز قدس و مساله فلسطین  نکات ارزنده بسیاری داشت که نیازمند تدبر و بازخوانی است. ایشان فرمودند امروز فوری‌ترین وظیفه، مبارزه با خیانت کمرنگ کردن مسأله فلسطین است. اصلا نامگذاری هوشمندانه روزی به نام قدس توسط امام راحل برای این بود که مساله فلسطین در خاطره ها بماند تا مبادا کسی این موضوع مهم را به فراموشی بسپارد و به مرور زمان مشکلات فلسطین و جهان اسلام فراموش شده و اسرائیل بتواند کشوری برای خود ایجاد کند.   وی ادامه داد: طبق رهنمودهای رهبر انقلاب دولت های غربی بر اساس سیاست های شیطانی که داشتند اسرائیل را به وجود آورده و مجرم اصلی جنایت های این رژیم هستند.    دشتی خاطرنشان کرد: در زمانی که اغلب دولت‌های عرب  وظیفه خود در قبال فلسطین را فراموش کرده و حتی بعضی از آنها تبدیل به آلت دست آمریکا و اسرائیل شده اند، محور مقاومت مردانه مقابل اسرائیل ایستاده است. ارتش اسرائیل که زمانی هیچ ارتشی توان رویارویی با آن را نداشت نتوانست مقابل رزمندگان جبهه مقاومت تاب آورد و مجبور به اعتراف شکست خود شدند. این پیروزی ها موفقیت بسیار ارزنده ای برای مسلمین است.    وی اظهار کرد: با هوشیاری امام خمینی (ره) و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب الحمدالله برخلاف طراحی دشمنان مسئله فلسطین بسیار زنده است. امروز دیدیم بیانات رهبر انقلاب در اکثر کشورهای دنیا و شبکه‌های تلویزیونی به طور مستقیم منعکس شد و بار دیگرمساله قدس را با دیپلماسی خاص رهبری معظم به گوش جهانیان رساند.    دشتی تاکید کرد: در دنیای امروز رهبر معظم انقلاب به تنهایی پرچم دار مبارزه با استکبار و صهیونیست هستند.   وی گفت: همانطور که رهبر انقلاب اشاره فرمودند روزانه آمار کشته شدگان بر اثر کرونا محاسبه می شود اما در رابطه با کشتار مردم مظلوم یمن یا فلسطین و افغانستان و دیگر ممالک اسلامی هیچ یک از نهادهای حقوق بشری و یا کشورهای مدعی دنیا اقدامی انجام نمی دهند.    دشتی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجهی که در سخنان رهبر انقلاب مشهود است وعده الهی و امید بخشی به مبارزان است. ایشان بارها با قاطعیت تاکید کرده اند که پیروزی فلسطین تضمین شده است. این رهنمودها و زنده نگاه داشتن مسئله فلسطین استکبار جهانی را از پا در آورده است. انشاالله با امیدی که محور مقاومت دارند و به واسطه این جهاد فی سبیل الله آینده از آن مسلمین جهان و مردم فلسطین خواهد بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز هوشیاری ارتشیان خاری بر چشک دشمنان است، گفت: امروز ارتش اسلام یک ارتش مقتدر در سطح جهان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرتیپ دوم جلیل شاطری در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: 29 فروردین و روز ارتش را باید مناسب مسائل و وضعیت روز تبیین و تشریح کنیم.

وی ادامه داد: در دوران انقلاب بر اساس جوی که حاکم بود بر فضای انقلاب دشمنان با همکاری عده‌ای می‌خواستند انحلال ارتش را اعلام کنند اما یک فرمان امام(ره) در 29 فروردین ماه همه توطئه‌های آن را خنثی کرد و ما نیز وظیفه داریم فرمان امام(ره) را همیشه گرامی بداریم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جمع شدیم برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) گفت: اقتدار، قدرت ملی، روحیه قوی و وحدت در بین نیروهای مسلح موج می زند و جنگی که با حمایت استکبار جهانی شروع شد بعد از  هشت سال جنگ و با دستان خالی پیروز شدیم.

شاطری با بیان اینکه پیشرفت‌هایی که نیروهای مسلح در این سال‌ها داشتند در سطح جهان نمونه است، ادامه داد: پیشرفت های نظامی ما جزو برترین هاست و  با این فشار و تحریم‌ها  و کمبودهای منابع یک کار بسیار فوق العاده ای انجام شده و همه می‌دانند ما کجا بودیم و الان کجا هستیم.

وی با بیان اینکه ارتش قبل ما تجهیزات وارداتی داشت و توان استفاده از آن‌را نداشتیم، مگر با اجازه آنها بیان کرد: امروز ارتش خدا محور و با روحیه خداباوری و ایثار یک ارتش ارتش معنویت‌گرا است و دانش موشک و پهباد ما دست خودمان است و این فضل پروردگار است.

شاطری با بیان اینکه امروز ارنش اسلام یک ارتش مقتدر است، گفت: امروز به خود می بالیم که نیازی به بیگانه نداریم و رمز پیروزی انقلاب فقط یک کلمه و آن هم وحدت است و امروز ارتشی و سپاهی در کنار هم هستیم. 

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی هم در این نشست گفت: ضربه ای که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران اسلام بر پیکر نحس استکبار جهانی و نیروهای بیگانه داشتند همه را به وجد آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه فلسفه نیروهای نظامی در دست استعمارگران سرکوبی مردم است، افزود: آنها ارتش قوی ایجاد می‌کنند برای کوبیدن مردم اما در اسلام هدف نیروهای مسلح خدایی و خدمت به مردم است و وقتی استکبار جهانی در قالب‌های مختلف وارد شدند با عزم و ارادت نیروهای مسلح ما رو به رو شدند و به قول خودشان تمام گزینه‌ها را آوردند اما هیچ کاری نتوانستند انجام دهند. ارتش مکتبی و خدایی ما باعث افتخار ماست.

انتهای پیام /253

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد