Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:08:29 GMT

گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در خلخال

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۷۱۰۵

گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در خلخال

به گزارش ایرنا ، به همین مناسبت خودروهای نیروهای نظامی ،انتظامی ،دستگاه‌های اجرایی،نهادها و سازمان‌های دولتی و نهادهای انقلابی روز شنبه با رژه خودرویی در خیابان‌ها 

و روشن کردن چراغ سالروز رهایی خرمشهر از دست اجانب بعثی را در سوم خرداد ماه ۱۳۶۱ گرامی داشتند.

همچنین به مناسبت گرامیداشت این روز گلزار شهدای خلخال و شهدای گمنام میهمان این شهر با حضور مسوولان غباروبی ،گلباران و عطرافشانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام کریم اسدی ، امام جمعه خلخال در این مراسم گفت: پیروزی بزرگ رزمندگان اسلام با عنایات خاص خدواند حاصل شد و سرنوشت دفاع مقدس را به نفع ایران تغییر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال هم گفت: برنامه‌های گرامیداشت سوم خردادماه امسال بصورت غیرحضوری و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار می‌شود.

سرهنگ جهانبخش عطایی افزود: غیر از اجرای چند برنامه از جمله افتتاح ۲ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در ۲ روستای دور افتاده ،رژه خودرویی ،عطرافشانی و گلباران مزار شهدا و مسابقات تیراندازی ویژه سالروز آزادی خرمشهر ، امکان برگزاری سایر آیین‌های گرامیداشت این روز بصورت حضوری وجود ندارد.

فرمانده سپاه خلخال رزمندگان را افتخاری بزرگ برای مردم مومن و قدرشناس این شهرستان دانست و گفت: به برکت جان فشانی و ایثارگری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ جهان مطرح است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت، دینداری، آرمان‌خواهی، از خود گذشتگی، ایثار، ایستادگی، پایداری، مقاومت و تدبیر وحکمت است افزود: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه است هیچ آسیبی از جانب دشمن کشور  را تهدید نخواهد کرد.

وی همچنین از اجرای گام هفتم از مرحله اول اجرای رزمایش کمک مومنانه بسیج در سوم خرداد خبر داد و گفت: بیش از ۲ هزار بسته غذایی آماده توزیع در بین خانوارهای آسیب‌دیده از کرونا است.

برچسب‌ها دفاع مقدس خلخال سالروز فتح خرمشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس خلخال سالروز فتح خرمشهر دفاع مقدس خلخال سالروز فتح خرمشهر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس