Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی استان تهران، گفت: همکاران روابط عمومی بیشترین کار را انجام می دهند و بیشترین تعاملات را با درون و برون سازمان دارند و هیچ گاه هم دیده نمی شوند و ما همیشه قدردانتان هستیم و آنان را سنگربانان شهرداری خطاب می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ تقدیر از همکاران روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی با حضور دکتر الهام فخاری عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری منطقه22 برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست الهام فخاری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تبریک روز روابط عمومی و گرامیداشت روز جهانی قدس، کارکنان روابط عمومی را سنگربانان شهرداری خطاب کرد وگفت: همکاران روابط عمومی بیشترین کار را انجام می دهند و بیشترین تعاملات را با درون و برون سازمان دارند و هیچ گاه هم دیده نمی شوند و ما همیشه قدردانتان هستیم. فخاری با بیان اینکه روابط عمومی ها برج رصد تعاملات هستند، افزود: شما باید به تمام حوزه های شهری اشرافیت داشته باشید. عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حساس بودن منطقه22، گفت: در منطقه22 تهدید و فرصت های زیادی وجود دارد و این ها حساسیت کار شمارا بالاتر می برد و با عملکردی که در این نشست از شما دیدم می توان گفت سپهر جدیدی در منطقه را گشودید. وی با بیان اینکه روابط عمومی منطقه22 به خوبی توانسته است از فضای مجازی در ارتباط با شهروندان استفاده کند، خاطرنشان کرد: هوشمندسازی انجام شده در اطلاع رسانی های مجازی منطقه22 کاری نو و قابل قدردانی است.

رئیس شورای اسلامی استان تهران با بیان اینکه همکاری و همدلی مدیریت شهری منطقه و همکاران روابط عمومی در این موفقیت ها اثر گذار بوده است، ادامه داد: از افزایشی که در میزان رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری منطقه بوجود آمده است نشان از عملکرد مطلوب مدیریت شهری و انعکاس خوب آن در بین افکار عمومی است. فخاری با بیان اینکه خوشحالم امروز این گفتگو در بین ما اتفاق افتاده است، افزود: حتما موضوعات و خواسته های شما همکاران را در صحن علنی شورا مطرح و پیگیری خواهیم کرد. وی با اشاره به مدیریت شهری قانونمند منطقه22 ، گفت: افزایش شادابی، توان بخشی و مقابله با فرسودگی شغلی نباید فراموش شود تا هرچه بیشتر شاهد نوآوری در همکاران باشیم.

نوذرپور: خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی منطقه22 حرف اول را می زند

در ادامه این نشست علی نوذپور شهردار منطقه22، با بیان اینکه مردم محرم مدیریت شهری هستند، گفت: مدیریت شهری اعتقاد دارد مردم در امور شهری باید قرار بگیرند و این از وظایف روابط عمومی است.  نوذرپور با بیان اینکه، پنجمین دوره شورای شهرتهران، شفاف ترین شورا بوده است، افزود: پنجمین دوره شورای شهر تهران جزء قانون مندترین دوره ها بوده و در این دوره سلامت و شفافیت در شورا ایجاد شد. وی تاکید کرد: انتخاب و انتصاب مدیران در شهرداری منطقه22 تماما بر اساس شایستگی بوده و هیچ توصیه و سفارشی تاثیر گذار نبوده است. نوذرپور در همین خصوص افزود: تمامی ابتکارات و افتخارات روابط عمومی منطقه22 از خود آقای خامسیان بوده و به نظر من چون ایشان از بیرون شهرداری برای تصدی این سمت انتخاب شدند، توانستند به این افتخارات و اقدامات نوین را با کمک همکاران خود اجرایی کنند. شهردار منطقه22 تیم روابط عمومی منطقه را سفارش به آشنایی و افزایش دانش در مورد قوانین شهرداری و وظایف مدیریت شهری کرد و ادامه داد: از همکاران روابط عمومی قدردانی می کنم که بدون واسطه انتقاد کردند و مشکلات را بیان کردند.

خامسیان: اعتماد شهروندان به مدیریت شهری تقویت شده است

در ادامه این نشست علیرضا خامسیان، مدیر روابط عمومی منطقه22 طی گزارشی از عملکرد دوساله اداره روابط عمومی، گفت: در این مدت با استفاده از ابزار نوین اطلاع رسانی توانستیم افزایش سواد رسانه ای شهروندان را ارتقاع دهیم و در امتداد این مسیر با اطلاع رسانی صحیح، شفاف و به موقع، تقویت اعتماد شهروندان به مدیریت شهری را شاهد هستیم. وی در همین زمینه افزود: حس رقابت برای دیدن شدن حوزه های مختلف شهرداری در این دوره بسیار افزایش پیدا کرده است اما در ارتقا سواد رسانه ای همکاران هنوز به مطلوبیت مورد نظر دست پیدا نکردیم. خامسیان با بیان اینکه ابزارهای نوین ارتباطی در منطقه22 در حال بهره برداری است، افزود: در حال حاضر با راه اندازی روزنامه اینترنتی و انشتار روزانه آن،راه اندازی رادیو اینترنتی و tv22 ارتباط دوسویه قابل قبولی با شهروندان برقرا کرده ایم. وی بر مدیریت شهری پاسخگو که یکی از افق های اداره روابط عمومی است تاکید کرد و ادامه داد: در این دوره تلاش کردیم پاسخگویی به افکار عمومی و رفع ابهامات در صدر فعالیت های روابط عمومی باشد.

مدیر روابط عمومی منطقه22 بر تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی تاکید کرد و ادامه داد: برای اولین بار شورای مدیران روابط عمومی نهادهاو سازمان های حاضر در منطقه با پیشنهاد و محوریت روابط عمومی منطقه 22 تشکیل شد است و بعد از بحران ویروس کرونا به صورت مستمر انجام خواهد شد. وی با اشاره به دیپلماسی شهری در منطقه22 ، افزود: اگرچه در این مورد محوریت با مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران است و هرگونه فعالیت در این حوزه باید با وزارت خارجه و مرکز ارتباطات هماهنگ شود ولی حضور مدیران شهری کشورهای مختلف در منطقه و گسترش فعالیت های فی مابین تاکنون انجام شده و تقویت خواهد یافت. خامسیان بر تعامل سازنده و مثبت با رسانه ها و تبدیل کردن رسانه های مخالف به رسانه های همراه تاکید کرد و گفت: تقویت کمپین های تبلیغاتی در منطقه را با هدف اثرگذاری بر افکار عمومی انجام داده ایم.

مدیر روابط عمومی منطقه22، با بیان اینکه افکار سنجی از عملکرد مدیریت شهری در دستور کار اداره روابط عمومی منطقه است، خاطرنشان کرد: با برگزاری برگزاری جشنوارهای تبلیغی،ارتباطی و هنری (جشنواره های عکاسی و ....) سعی بر افزایش روابط دوسویه با شهروندان بودیم و موفقیت آمیز بود. همچنین خامسیان از نظامند کردن حوزه نامگذاری و سیستمی کردن نامگذاری محلات خبر داد که منطقه 22 به عنوان منطقه پایلوت برای سیستمی شدن نامگذاری انتخاب شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همکاران روابط عمومی روابط عمومی منطقه22 روابط عمومی منطقه شورای اسلامی مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی سپاهان با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این موضوع واکنش نشان داده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897041

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • عکس| واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا