Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@16:05:06 GMT

قدردانی آیت‌الله مظاهری از رئیس مجلس دهم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۷۳۲۰

قدردانی آیت‌الله مظاهری از رئیس مجلس دهم

زعیم حوزه علمیه اصفهان در نامه‌ای از زحمات علی لاریجانی در مجلس دهم تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با توجه به پایان کار دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله مظاهری زعیم حوزه علمیه اصفهان در پاسخ به نامه‌ رئیس مجلس دهم از تلاش‌های علی لاریجانی تقدیر کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، دانشمند مکرم جناب آقای دکتر علی لاریجانی«دام مجده و تأییده»

با اهداء سلام و تحیت، مرقوم شریف جنابعالی، که سرشار از لطف و محبت آن جناب است، واصل و موجب مزید تشکر و امتنان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر حسب حق‌شناسی لازم می‌دانم در پایان سه دوره متوالی مسؤولیتِ خطیر ریاست مجلس شورای اسلامی، از جنابعالی که بحمدالله و منه کارنامه‌ای مشحون از افتخار خدمت به اسلام و ملت عظیم‌الشأن ایران را دارا می‌باشید، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری نمایم. مدیریت موفق آنجناب در مجلس شورای اسلامی، که همراه با تعهد مؤمنانه و التزام به اصول اسلام و انقلاب اسلامی و  صداقت و صراحت اخلاقی و عقلانیت نظری و عملی و توجه به مصالح کشور و ملت و رعایت اعتدال و انصاف و ادب در صحنه سیاسی و مردم‌گرایی فروتنانه و خیرخواهانه و تلاش برای اعتلای اسلام و ایران و صبر و استقامت در برابر بی‌مهری‌ها و عبور کریمانه و مدبرانه از ناملایمات بود، حقاً و انصافاً مایه تحسین و مباهات است و امید است مورد قبول و رضای الهی و لطف و عنایت حضرت ولی‌‌الله‌الأعظم«ارواحنافداه» بوده باشد.
از خداوند تعالی سلامت و سعادت و حُسن عاقبت و نیز مزید تأیید و تسدید و توفیق جنابعالی را در خدمتِ بی‌منت به دین و آیین و فرهنگ و ملّت بزرگوار ایران مسألت می‌کنم.
إِنَّ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ إِنَّا لا نُضیعُ أَجْرَ مَنْ أَحْسَنَ عَمَلاً
والسلام‌علیکم و رحمةالله و برکاته»
انتهای پیام/3212/ص/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی اصفهان رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود

به گزارش جماران؛ رییس‌جمهور کشورمان سوم اردیبهشت ماه با هدف تقویت مناسبات دوجانبه به پاکستان سفر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان در خصوص سفر آتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به این کشور، گفت: اسلام آباد به زودی میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: اسلام آباد میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود و ما برای میزبانی و پذیرایی از هیأت ایرانی مطابق با فرهنگ و سنت مهمان نوازی خود آماده هستیم.

اسحاق دار در پاسخ به سوالی پیرامون تحولات خاورمیانه به ویژه حملات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی، گفت: پاکستان بابت پیامدهای حمله اسرائیل به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق هشدار داده بود، از این رو بی توجهی جامعه جهانی به این اقدام باعث شد ایران دست به پاسخ نظامی علیه اسرائیل بزند.

وزیر خارجه پاکستان با بیان اینکه گسترش تنش‌ها و شروع جنگ جدید در منطقه به نفع هیچ‌کس نیست از جامعه جهانی و تمام ذی‌نفعان خواست برای تنش زدایی و کنترل اوضاع در خاورمیانه تلاش کنند.

گفتنی است، حجت السلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان قرار است ۳ اردیبهشت ماه در یک سفر رسمی با هدف تقویت مناسبات دوجانبه عازم پاکستان شود.

 

منبع: ایلنا

دیگر خبرها

  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • قدردانی وزیر دفاع از حمایت‌های راهبردی رئیس‌جمهور در عملیات «وعده صادق»
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور