Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق مصوبه شورای عالی بورس هر دو گروهی که روش مستقیم یا غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند برای فروش ۳۰ درصد سهام به بانک‌ها مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «حسن علایی»، معاون سازمان خصوصی سازی افزود: طبق مصوبه شورای عالی بورس هر دو گروهی که روش مستقیم یا غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند برای فروش ۳۰ درصد سهام به بانک‌ها مراجعه کنند، اما در روش غیر مستقیم باید وضعیت افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب کنندگان روش غیرمستقیم باید منتظر تعیین تکلیف وضعیت شرکت‌های سرمایه گذاری استانی باشند. چون بعد از انتقال اطلاعات به شرکت سپرده گذاری مرکزی تا ۱۰ خرداد و مشخص شدن تعداد سهامداران استان ها، باید فرایند افزایش سرمایه شرکت‌ها و درج نماد در بورس یا فرابورس انجام شود که حدود یک ماه زمان می‌برد.

آزادسازی سهام عدالت منافع بسیار زیادی برای مردم از جمله ۶ تا ۷ میلیون مستمری بگیر نهادهای حمایتی دارد. اما با توجه به روند بورس پیش بینی می‌شود افراد زیادی اقدام به فروش سهام عدالت نکنند. چون NAV شرکت‌ها، افزایش سرمایه‌های پیش رو و شرایط کلی بورس نشان می‌دهد پرتفوی سهام عدالت بسیار ارزشمند است و به نظر می‌رسد تنها کسانی که نیاز فوری دارند اقدام به فروش خواهند کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سهام سهام عدالت سهام عدالت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد

شرکت سیبا موتور با اعلام خبر فروش این کشنده در بورس کالا یادآور شد این طرح فروش روز نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در بورس کالا برگزار می‌شود و درصد پیش پرداخت سفارش خرید نیز معادل ده درصد خواهد بود؛ بهمن نیوز اعلام کرد، در این نوبت فروش قیمت پایه کشنده فاو ۴۶۰ معادل چهار میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان اعلام شده و خریداران ۹ تیرماه ۱۴۰۳ محصول خود را تحویل می‌گیرند. همچنین این معامله مبتنی بر قوانین حاکم بر بورس کالا خواهد بود.

کشنده فاو J6-460 با موتور WUXI با حجم ۱۱۰۵۰CC و گیربکس ZFدستی و استاندارد آلایندگی یورو۵ عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد. این کشنده همچنین با بهره‌مندی از سیستم‌های به‌روز نظیر ترمز اتوماتیک ضدقفل هوشمند، کنترل الکترونیکی ترمز، ضدلغزش، ترمز اضطراری هوشمند، کنترل الکترونیکی پایداری و خشک کن هوا رانندگی مطمئنی را به کاربر خود می‌دهد.

همچنین در کشنده FAWJ6-460 از مولتی مدیا، روشنایی اتوماتیک، کولر و بخاری درجا، یخچال و کتری مسافرتی، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک و دارای گرم‌کن و سردکن و… استفاده شده است. سیبا موتور یکی از شرکت‌های تجاری گروه بهمن و به عنوان تنها نماینده FAW در ایران شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • جزئیات فروش شفاف زعفران در بورس کالا
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!