Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه ضد انقلاب ایران اینترنشنال در گروه مزدوران رسانه‌ای دشمن است که از عربستان سعودی بودجه می‌گیرد، در قلب قلمرو روباه پیر مستقر است و از اسرائیل غاصب خط می‌گیرد و با زالو صفتان منافق، هم نفس می‌شود. این رسانه برای تحریک مردم ایران تقلا می‌کند. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ اجتماعی رسانه نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا،‌ ویروس کرونا، سوژه‌ای است که، تا وقتی قربانی می‌گیرد، و حتی پس‌از آنکه بشر به کشف دارو و واکسنی برای مهار و کنترل آن دست یابد،‌ قابلیت پرداخت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به نظر می‌رسد خواندنی‌ترین مطالب زمانی نوشته ‌شوند که مرگ و ابتلا به کرونا به خاطره بدل شده و اثری از آن روی زمین نباشد و اگر هم جولان دهد در حد سرماخوردگی فصلی، پیش‌پاافتاده باشد.آنگاه بسیاری از سازمان‌های غیرانتفاعی و بین‌المللی به افشای اسنادی می‌پردازند که بس خواندنی است. از تلاش خالصانه تا دروغ‌پراکنی و ایجاد ترس و وحشت میان مردم.

در این میان عملکرد دولت‌ها، رسانه‌ها، افراد و ... بیش از هر زمان دیگری در کفه ترازوی قضاوت قرار می‌گیرد. یک سوی میدان، دولت‌هایی که با بستن مرزها و توقف پروازهای خارجی، کاهش فعالیت‌های اجتماعی، تسهیلات و کمک‌هزینه‌های بلاعوض، تقویت سازمان‌های بهداشتی و درمانی و ... به مهار ویروس کمک کردند تا کادر درمانی که جان‌فشانی‌های شبانه‌روزی‌شان هیچ‌گاه از خاطر بشریت نخواهد رفت، قرار دارند و در سوی دیگر میدان رسانه‌هایی که توسط دشمن حمایت می‌شوند با این هدف که با القای ناراحتی، نگرانی و نامیدی هم‌وطنان خود را به مضطرب کنند. آنجا که با تشکیک در آمار، هراس افکنی می‌کنند تا جایی که کمبود کیت تشخیص کرونا در کشور را بهانه‌ای برای عدم‌تشخیص بیماران قلمداد می‌کنند! یا آنجا که خبرسازی می‌کنند و به دشمنان ایران گرای تحریم ویژه می‌دهند تا کیت‌های تشخیصی در میانه راه برگشت بخورد.مزدوران رسانه‌ای دشمن حتی اخبار صادرات کیت‌های تولیدی ایران را سانسور و یا به شکل منفی، جعل می‌کنند.

شبکه فارسی زبان و ضد انقلاب ایران اینترنشنال در گروه مزدوران رسانه‌ای دشمن است که از عربستان سعودی بودجه می‌گیرد، در قلب قلمرو روباه پیر مستقر است و از اسرائیل غاصب خط می‌گیرد و با زالو صفتان منافق، هم نفس می‌شود. نگاهی به ویترین این رسانه وابسته به سعودی نشان از برنامه‌ریزی و تقلای آنان برای ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت دارد تا به خیال خود از آب گل‌آلود به وجود آمده برای خود ماهی صید کند؛ از یک سو، القای ناکارآمدی، از سویی تخریب روحیه مثال‌زدنی تعاون و همراهی مردم، از سوی دیگر تخریب چهره مدافعان سلامت و دانشمندان ایرانی و از سمت دیگر تلاش برای تحریم بیشتر  مردم مظلوم ایران در صدر برنامه‌ها و استراتژی رسانه‌ای آنان قرار دارد.

این شبکه ضد انقلاب ،‌ در حالی مردم را آماج اخبار منفی، خبرهای نگران‌کننده، شایعات بی‌پایه و اساس و شبهات قرار می‌دهد که تنها پاسخ به چند سؤال تا حدودی نیمه پنها و پشت پرده این شبکه را آشکار می‌سازد.چه مبلغی به‌عنوان بودجه سالانه به این شبکه اختصاص می‌یابد؟ چرا عربستان سعودی باید دلارهای نفتی را به نفع مردم ایران هزینه کند؟ و اگر به نفع مردم ایران کار نمی‌کند منافع چه افراد یا گروه‌هایی را مدنظر دارد؟ هدف، این رسانه از سیاه نمایی، تشکیک در آمار، بزرگنمایی فساد، عدم پوشش اخبار مثبت در ایران چیست؟

پاسخ چندان پیچیده نیست، این مطالب یک‌طرفه و در بعضی موارد غیرواقعی و مغرضانه تنها برای ایجاد شکاف میان ملت و حاکمیت است تا با دامن زدن به اعتراضات و اعتصابات، ایران درگیر مسائل داخلی خود شده و قدرتش در منطقه و جهان کاهش یابد، رویایی که سالهاست برای آنان طرح و سناریو می‌نویسند اما هرگز محقق نشده و نخواهد شد.

بررسی محتوایی رسانه وابسته به آل سعود نشان می‌دهد که رمز عملیات این روزهای آنان، ایجاد ناامیدی و شورش در ایران است، در روزگاری که سانسور سنگین اخبار شکست‌های متعدد اروپا و آمریکا از کرونا و مردم این کشورها، در دستور کارشان قرار دارد.

انتهای پیام/

R1010114/P/S2,41/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مردم ایران رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : کمبود زیرساخت‌ها، یکی از مشکلات اصلی حوزه بهداشت و درمان است و توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور، ضرورتی انکارناپذیر است.

سید محمد پاک‌مهر، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : مجلس دوازدهم باید برای حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارد.

وی افزود : کمبود زیرساخت‌ها، یکی از مشکلات اصلی حوزه بهداشت و درمان است و توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور، ضرورتی انکارناپذیر است.

پاک مهر با تاکید براین نکته که مجلس دوازدهم باید برای رفع کمبود پزشک و کادر درمان تلاش کند اظهار داشت : سهم پرداختی از ناحیه بیمه‌ها برای بیماران باید افزایش یابد.

وی افزود : طرح پزشک خانواده، گامی مهم در جهت تحقق عدالت اجتماعی در نظام سلامت است و قاچاق معکوس دارو‌ها به کشور‌های همسایه باید کنترل شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تورم در حوزه دارو درمان و هزینه‌های بیمارستانی نباید بر گرده مردم قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند | اینجوری یزید بوجود می‌آید!
  • «صدای ملت» علیه هویت ملی موضع نمی‌گیرد
  • احمد علم الهدی: اگر تامین اقتصادی اصل قرار گیرد، مردم یکدیگر را پاره پاره می‌کنند
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • وقتی به خدا اعتماد داری، حضورش همین قدر پر رنگ میشه … (فیلم)
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • پیامبر و اهل بیت رسالت هدایت و تهذیب امت را بر عهده داشتند
  • استاندار البرز: بازار استان باید بی وقفه زیر نظر باشد
  • وقتی لیگ برتر انگلیس پرافتخارترین بازیکن تاریخش را نادیده می‌گیرد
  • پزشکیان: فکر نمی‌کردم خاتمی رأی ندهد