Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به رؤسای ستاد کل نیروهای مسلح کشورهای اسلامی فرارسیدن عید سعید را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، حلول ماه شوال المعظم و فرارسیدن عید سعید فطر را به جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان شریف نیروهای مسلح آن کشور تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک شرایط خاص امروز حاکم بر جامعه بین‌المللی که تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا، توسعه و تحکیم همکاری‌های صمیمانه و مؤثر بین دولت‌ها و ملت‌ها و به‌ویژه نیروهای مسلح کشورها برای مقابله با این پدیده نامبارک را مورد تأکید قرار می‌دهد، فرصت ارزشمندی را فراهم ساخته است تا به‌ویژه کشورهای اسلامی، شرافت و فضیلت فرهنگ و تمدن اسلام عزیز و آموزه‌های پیامبر اعظم (ص) و نیز مجاهدت و همیاری مسلمانان برای دفع بلایا و رفع مشکلات جوامع انسانی را به جهانیان نشان دهند.

دوام توفیق سلامتی، عافیت و تندرستی آن برادر عزیز و خانواده محترم، نیروهای مسلح و مردم مسلمان و برادر آن کشور را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌جوییم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

357 / 357 محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح ماه مبارک رمضان سعید فطر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح ماه مبارک رمضان سعید فطر ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبردهای جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیأت همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سردار سرلشکر «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر باقری در ابتدا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم فلسطین، گفت: ان‌شالله به برکت خون این شهیدان شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه به برکت جهاد فلسطین امسال روز جهانی قدس بسیار با شکوه‌تر برگزار خواهد شد، افزود: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبردها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه عملیات بی‌نظیر هفتم اکتبر عملیات بزرگی بود که شکست تامین‌ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرد، تصریح‌کرد: این عملیات غرورآفرین، افسانه شکست ناپذیری اسرائیل جنایتکار را نقش بر آب کرد و فلسطین را به موضوع اول جهان اسلام بلکه کل جهان تبدیل کرد.

سرلشکر باقری گفت: ما این عملیات را به دلیل ویژگی‌های اطلاعاتی ضربه غافلگیر کننده به دشمن در حداقل زمان را یک عملیات بی‌نظیر و استثنایی و موفق می‌دانیم و به خاطر داشتن چنین طراحان و رزمندگان شهادت طلبی به شما تبریک عرض می‌کنیم و ان‌شالله با تدابیر جنابعالی و دیگر دوستان شکست رژیم صهیونیستی اتفاق بیفتد.

وی گفت: اگر آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی کمک نکرده بودند، به‌طور قطع تا الان این فروپاشی اتفاق افتاده بود و آنچه که رژیم صهیونیستی توانست جواب بدهد فقط کشتار مردم بی‌گناه، زنان، کودکان و خراب کردن بیمارستان‌ها و وارد کردن قحطی و گرسنگی بوده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مقاومت بی‌نظیر مردم فلسطین در برابر همه فشارهای وارد شده، خاطرنشان کرد: مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین توانستند قدرت اسلام را به همه مردم جهان نشان دهندو به یاری خدا و با حمایت‌هایی که باید از این مردم بشود شیرینی پیروزی را بتوانیم در آینده نزدیک ببینیم.

رییس دفتر سیاسی حماس نیز ضمن اظهار خوشحالی و خرسندی در خصوص دیدارهای انجام شده با فرماندهان نظامی ایران، گفت: برگزاری این جلسه یکی از دلایل اصلی توجه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به فلسطین است.

وی افزود: مسائل حاشیه‌ای در فلسطین باعث شده بود به خواسته‌های مردم فلسطین توجهی نشود، اما به لطف الهی عملیات هفتم اکتبر باعث شد حرف دل مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد.

رییس دفتر حماس با بیان اینکه حمایت‌ها و پیگیری‌های نیروهای مسلح و ملت ایران در مورد مسائل فلسطین به نیروی‌های جهادی ما روحیه مضاعف در به ثمر رسیدن اهداف عملیات طوفان الاقصی می‌بخشد، ادامه‌داد: تلاش‌های شهید سردار سلیمانی درباره شنیده شدن فریاد مظلومان جهان و سرکوبی قدرت‌های ستمکار هیچ‌گاه فراموش شدنی نیست.

اسماعیل هنیه در پایان از توجهات رهبر معظم انقلاب، مسوولان جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیروهای مسلح ارتش و سپاه تشکر کرد.

کد خبر 6064685 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری
  • جزییات دیدار اسماعیل هنیه با مقام ارشد نظامی جمهوری اسلامی
  • جزییات دیدار مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری
  • دیدار مهم اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری +جزئیات
  • دیدار هنیه با سرلشکر باقری
  • آرمان‌های فلسطین جز اصلی‌ترین راهبردهای نظام است
  • آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است
  • آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبردهای جمهوری اسلامی است
  • اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد + جزئیات
  • اسماعیل هنیه با سرلشکر باقری دیدار کرد