Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های مصر ویدئویی از لحظه اعدام هشام عشماوی تروریست خطرناک مصری منتشر کردند.

به گزارش فرارو، حکم اعدام هشام عشماوی 13 اسفند 98 در زندان و با چوبه دار اجرا شده است.

مسئولان مصری اعلام کردند که حکم اعدام هشام عشماوی که در تعدادی از پرونده‌های تروریستی محکوم شده بود، اجرا گشت.

پیشتر دادگاه کیفری قاهره حکم اعدام عشماوی و 36 تن دیگر از گروه انصار بیت المقدس را به اتهام ارتکاب 54 جرم از جمله ترور افسران پلیس و تلاش برای ترور محمد ابراهیم، وزیر کشور سابق مصر و انفجارها در تاسیسات امنیتی متعدد صادر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشماوی متهم به خیانت به وطن خود، عضویت در گروه های تروریستی، اتخاذ دکترین و مهندسی عملیات تروریستی در منطقه سینی و صحرای غربی مصر بود.

عشماوی پیش از آنکه در سال 2012 به یک تروریست خطرناک تبدیل شود، یک افسر در نیروهای ویژه مصر بود.

وی در سال 2012 به گروه انصار بیت المقدس پیوست و پس از جدایی از این گروه یک گروه شبه نظامی هم ردیف با القاعده در لیبی موسوم به المرابطون (مرزداران) را تشکیل داد.

وی در جریان درگیری‌ها برای مقابله با گروه‌های تروریستی مستقر در شهر درنه در شرق لیبی توسط ارتش ملی این کشور (نیروهای تحت فرماندهی خلیفه حفتر) بازداشت شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی      

منبع: فرارو

کلیدواژه: هشام عشماوی اعدام تروریست مصر لیبی داعش چوبه دار اعدام هشام عشماوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم

 پیکر کودک شهید محدیث بامری از شهدای حادثه تروریستی اخیر در مسیر ترانزیتی خاش به ایرانشهر با حضور امام جمعه، مسوولان و اقشار مختلف مردم خاش تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش بزمان منتقل شد.

امام جمعه خاش  در حاشیه تشییع پیکر این کودک شهید اظهار کرد: کوردلان و اشرار و گروهک‌های تروریستی و مزدوران بیگانه باید بدانند، با خون افراد بیگناه و انجام ترور‌های کور، درخت تنومند نظام اسلامی ایران مستحکم و پابرجا می‌ماند و ان شاءالله شاهد نابودی جنایتکاران و دست نشاندگان استکبار خواهیم بود.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: حمله ناجوانمردانه به یگان تکاوری انتظامی و خودرو‌های عبوری از هر جهت محکوم بوده و مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ شهرستان خاش از تروریست‌ها بیزار بوده و اعلام انزجار کرده اند.

 هفتم فروردین؛ واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • روسیه تروریست های حمله به مسکو را تا آخر عمر شکنجه می کند + عکس
  • ایران: جهان با ماجراجویی خطرناک اسرائیل مقابله کند
  • روسیه اوکراین را متهم کرد؛ تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • چرا پوتین به صحنه حمله تروریستی مسکو نرفت؟
  • روسیه : تروریست‌ های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • عاملان حمله اخیر مسکو تروریست اعلام شدند
  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه