Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@20:24:04 GMT

مصاحبه سرمربی دورتموند در آستانه بازی ولفسبورگ

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۷۸۱۵

مصاحبه سرمربی دورتموند در آستانه بازی ولفسبورگ

لوسین فاوره سرمربی دورتموند در آستانه دیدار امروز تیمش مقابل ولفسبورگ از آمادگی جیووانی رینا، پدیده جدید این تیم خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، جیووانی رینا پدیده جوان دورتموند جدیدترین استعداد درخشانی است که این باشگاه آلمانی به دنیای فوتبال معرفی کرده. رینا البته هفته پیش، قبل از شروع دربی روهر بین دورتموند و شالکه در جریان گرم کردن پیش از بازی مصدوم شده و هوادارانش را نگران کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی لوسین فاوره سرمربی دورتموند در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار امروز دورتموند مقابل ولفسبورگ گفت رینا سلامتی خود را بدست آورده و در این بازی به میدان خواهد رفت.

 

 

جیووانی رینای 17ساله هفته گذشته در شروع مجدد بوندس‌لیگا، قرار بود اولین بازی رسمی خود به عنوان بازیکن فیکس را برای این تیم در مقابل شالکه انجام دهد ولی در گرم کردن پیش از بازی مصدوم شد. این ملی‌پوش آمریکایی در طول فصل جاری درخشش عجیبی نشان داده و به تیم بزرگسالان دورتموند راه پیدا کرده.

 

فاوره در پاسخ به این سوال که آیا رینا امروز هم در لیست بازیکنان فیکس او قرار دارد گفت:" باید ببینیم. رینا فقط دیروز تمرین کرده و تمرین دیروز ما یک تمرین سبک بود".

 

 

سرمربی دورتموند در ادامه با اشاره به اینکه بعد از دو ماه وقفه، مصدومیت‌ها می‌تواند عاملی مهم و نگران‌کننده باشد گفت:" این خطرناک است. ما مثل حالت عادی تمرین نمی‌کنیم. یک تیم باید از چهار پنج روز مانده به یک مسابقه رسمی تمرینات خاصی انجام دهد".

دورتموند در بازی امروز شاهد حضور دوباره امره جان در ترکیب خواهد بود ولی فاوره میگوید اکسل ویتسل به این بازی نخواهد رسید. او در این باره گفت:" ویتسل بدون شک در این بازی نیست. جان دیروز تمرین نرمی با تیم انجام داد و امروز هم با ما تمرین خواهد کرد".

 

 

بروسیا دورتموند لوسین فاور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند لوسین فاور سرمربی دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس

رضا نوروزی تماشاگر بازی دوستانه امروز فولاد بود

طرفداری | در حاشیه دیدار درون خانوادگی و دوستانه فولاد خوزستان و فولادنوین برخوردهای صمیمانه‌ای را شاهد بودیم.

میهمان ویژه این مسابقه دوستانه رضا نوروزی مهاجم سابق فولاد خوزستان بود که با پیراهن این تیم به عنوان آقای گلی لیگ برتر هم رسید. نوروزی که در فصل 89-90 موفق شد 24 گل با پیراهن فولاد به ثمر برساند و رکورددار گلزنی در طول یک فصل از لیگ برتر در طول تاریخ محسوب می‌شود.

قبل از شروع بازی دوستانه، برخی بازیکنان و ستاره‌های سابق فولاد که این روزها در کادرفنی تیم بزرگسالان حضور دارند، با حسن هوری سرمربی فولادنوین و رضا نوروزی برخورد گرمی داشتند و خاطرات گذشته را زنده کردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • تعریف جالب بلینگام از ستاره آمریکا: خامه روی شیر!
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!