Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، بعد از از سرگیری فعالیت در بخش های مختلف، سرانجام دورکاری کارکنان نیز  لغو و دستور حضور کامل آنها در محل کار صادر شد.

طبق مصوبه دولت در سال ۱۳۸۹  مجوزی برای دورکاری کارکنان صادر شد که طبق آن دستگاه ها و سازمان ها این امکان را داشته باشند تا برای ارئه خدمات الکترونیکی زا به صورت دورکاری کارکنان انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس با شیوع ویروس کرونا و الزام کاهش تردد و تجمع، ستاد مقابله با کرونا تصمیم به کاهش حضور کارکنان به همراه سایر اقشار گرفت.

این در حالی است که از اسفندماه ساعت کاری به ۸ تا ۱۳ تغییر کرد و در ادامه در ایام نوروز حضور محدودتر شد؛ به طوری که از پنج تا ۲۰ فروردین کارکنان به صورت یک سوم در محل کار حاضر و مابقی دورکار بودند و از ۲۳ فروردین تا کنون نیز دو سوم حضور و یک سوم دیگر دورکار شدند.

اما اعلام اخیر رئیس جمهور حاکی از لغو بخشنامه دورکاری کارکنان است و تاکید دارد که باید از دهم خرداد ماه تمامی کارکنان به روال گذشته و با رعایت مقرراتی به محل کار بیاین و فقط در ساعت حضور  آنها یک ساعت کمتر است.

البته ساعت کاری کارکنان در مدت اخیر یک ساعت کمتر  و به ۷ تا ۱۴ بود که از ۱۰ خرداد به ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ تغییر می کند.

کاهش حضور کارکنان که به دلیل ویروس کرونا انجام شد اکنون در حالی برای تمامی کارکنان کشور به صورت یکسان لغو می شود که ستاد ملی مقابله با کرونا تنها برای برخی از شهرها و مناطق وضعیت سفید اعلام کرده و مابقی زرد و قرمز هستند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دورکاری کارکنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، محسن کاوه که در ماههای اخیر در میان دستیاران خود تغییراتی را داشته، بعد از استعفای ناگهانی احسان لشگری قبل از اعزام به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بار دیگر از احسان امینی برای حضور در کادرفنی دعوت به عمل آورده است. 

مهدی تقوی، احسان امینی، رضا افضلی، اباذر اسلامی و مهدی قاسمی‌جو مربیانی هستند که در کنار محسن کاوه به اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد دعوت شده اند. در این میان نام احسان امینی به عنوان مربی جدید و احتمالا جایگزین احسان لشگری دیده می شود.

البته این مربی کرمانشاهی که در دوران حضور پژمان درستکار در کادرفنی حضور داشت، در ابتدای حضور محسن کاوه ادامه حضور در کادرفنی را نپذیرفت و از شرکت در اردو انصراف داد. با این حال به نظر می رسد با هماهنگی محسن کاوه و فدراسیون کشتی امینی این بار برای بازگشت به اردو آماده است.

دیگر خبرها

  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • آخرین وضعیت تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا | تردد به حالت عادی برگشت
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت + فیلم
  • قضات و کارکنان عدلیه کرمان حامی ۱۳۵ کودک یتیم شدند
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران