Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس ستاد استهلال چهارمحال و بختیاری گفت: 2 تیم برای رصد هلال ماه شوال در شهرستان‌های شهرکرد و بروجن مستقر می‌شوند.

حجت‌الاسلام سید مرتضی احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به‌منظور رصد هلال ماه شوال، 2تیم در شهرستان‌های شهرکرد و بروجن در تپه نورالشهدای این دو شهرستان مستقر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد استهلال چهارمحال و بختیاری گفت: این تیم‌ها متشکل از ۳ نفر در شهر بروجن و ۸ نفر در شهرستان شهرکرد از ساعت ۱۸ عصر در صورت مساعد بودن اوضاع جوی در منطقه حضور خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه مشاهده گروه‌های رصد هلال ماه به دفتر استهلال ماه مقام معظم رهبری ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری رویت هلال ماه عيد فطر هلال ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد

مهشید سلیمانی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم‌اکنون یک مرکز دولتی شیرخوارگاه در استان فعال است، گفت: هم اکنون ۱۰ کودک در این شیرخوارگاه امام علی (ع) شهرکرد نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید

اختصاص سه میلیارد اعتبار ملی به مراکز بهزیستی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: این کودکان شیرخوار بدون سرپرست هستند و تا مشخص نشدن وضعیت سرپرست این کودکان امکان واگذاری آنها به افراد وجود ندارد.

سلیمانی گفت: تعداد کودکان شیرخوار در این مرکز به دلیل واگذاری به خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی و همچنین واگذارشدن به خانواده خودشان متغییراست و تا مشخص نشدن شرایط حقوقی این کودکان امکان واگذاری به خانواده خودشان و یا خانواد‌های متقاضی فرزندخوانده وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تجربه دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر در شهرکرد
  • شهرکرد سردترین مرکزاستان کشور
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • ترافیک نیمه سنگین همچنان در محور بروجن به لردگان
  • ترافیک نیمه سنگین در محور بروجن به لردگان
  • اسکان ۳ هزار و ۱۱۱ مسافر نوروزی در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • خدمات رسانی ۱۰ گروه به مسافران نورزی در شهرستان بروجن
  • وزش باد با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در شهرکرد
  • امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار برف در کوهرنگ