Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:50:14 GMT

سوم خرداد، روز حماسه و ایثار شاهین‌شهر و میمه

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۸۱۵۴

سوم خرداد، روز حماسه و ایثار شاهین‌شهر و میمه

ایسنا/اصفهان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهین‌شهر، گفت: سوم خرداد با عنوان روز حماسه و ایثار شاهین‌شهر و میمه ثبت شده است.

عباس طاهریان، در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه سوم خرداد روز حماسه و ایثار شاهین‌شهر و میمه نام‌گذاری شده، اظهار کرد: شهر شهیدپرور شاهین‌شهر و میمه در دوران جنگ تحمیلی و نبرد حق علیه باطل و در عملیات بیت‌المقدس قریب به ۴۰ شهید را برای حفظ این آب و خاک تقدیم کشور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: در راستای پاسداشت خون شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد، خاطره، راه و آرمان آن‌ها، سوم خردادماه مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر در شورای فرهنگی انقلاب شهرستان، به نام روز حماسه و ایثار شاهین‌شهر و میمه نام‌گذاری شده‌ است.

آئین غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس شاهین‌شهر، در روز حماسه و ایثار شاهین‌شهر و میمه، مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور نیروهای انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس در موته ساعت ۵:۱۹ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: دو کد هلال‌احمر نیز به منظور امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۱ نفر شامل هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ ساله و دو زن ۲۰ و ۶۳ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان‌های امام حسین و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

عابدی ادامه داد: یک مرد ۳۵ نیز بر اثر این حادثه مصدوم شد و مراقبت‌های سرپایی دریافت کرد.

کد خبر 747408

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • ببینید | حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • برگزاری «مشق حماسه» در رشت
  • بارش باران در میمه
  • پرواز مرغ‌های دریایی بر فرازِ مزارع شهر میمه