Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:07:12 GMT

مرگ دلخراش راننده پژو زیر خودرو اش!

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۸۱۸۰

مرگ دلخراش راننده پژو زیر خودرو اش!

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آتشپاد سوم کاظم کاظمی مدیر منطقه پنچم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای مالک خودرو سواری پژو ۴۰۵ استیشن، ستادفرماندهی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۲۳ را به محل اعلامی از سوی شهروندان در ارتفاعات نخل در منطقه لویزان مشهد اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 او افزود: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل مشخص شد، راننده حدودا ۵۰ ساله یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ استیشن به دلیل نامعلومی به علت گیر کردن زیر وسیله نقلیه در دم جان جانسپرده به نحوی که وسیله نقلیه به صورت کامل بر روی بدن وی قرار گرفته بود.
مدیر منطقه پنچم عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: نجاتگران آتش نشانی پس از تایید قطعی فوت این فرد توسط تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل با برداشتن خودرو از روی جسم بی جان این فرد پیکر متوفی را تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.
کاظمی بیان کرد: علت دقیق این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است.     انتهای پیام//ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش نشانی حادثه رانندگی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از پیدا شدن جسد جوان مفقود شده در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد رستمی، امروز_ چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جسد جوان ۳۲ ساله‌ای که در شهر یاسوج مفقود شده بود، پیدا شد.

وی افزود: جسد این جوان در منطقه بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شد و علت مرگ مشخص نیست.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: عملیات جست‌وجوی این جوان از روز گذشته شروع شد و نیروهای جست‌وجوگر با کمک آتش‌نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی ساعاتی پیش موفق شدند جسد این جوان را پیدا کنند.

به گزارش ایمنا، روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله با سازمان آتش‌نشانی تماس برقرار کردند و گفته‌اند که فرزندمان تماس گرفته و گفته است که حالم خوب نیست.

این فرد با مادر و برادرش صحبت و اذعان کرده که حالش خوب نیست، فرد گمشده ابتدا به خانواده‌اش گفته که در تنگ گنجه‌ای است و بعد گوشی او را ردیابی کرده و متوجه رد گوشی وی در منطقه ابوذرها شدند و نیروهای جست‌وجو به منطقه اعزام شدند.

کد خبر 745449

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله