Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای حکم قضائی و آزاد سازی 18 هکتار از اراضی کشاورزی و دیوار کشی غیر مجاز به ارزش 120 میلیارد ریال در بخش شهمیرزاد شهرستان مهدیشهر خبر داد.

سردار عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت شکوایه‌ای از اداره جهاد کشاورزی شهرستان مهدیشهر مبنی بر ساخت و ساز و دیوار کشی غیرمجاز و شیوع پدیده زمین‌خواری در منطقه خوش آب و هوای شهمیرزاد، فعالیت‌های قانونی پلیس در این راستا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته پلیس مشخص شد با توجه به اخطارهای مکرر و کتبی اداره جهاد کشاورزی شهرستان به صاحبان املاک، متاسفانه روند ساخت و ساز غیرمجاز همچنان ادامه داشته است.

سردار حسنی به پیگیری‌های مستمر و هماهنگی‌های صورت گرفته پلیس با مقام قضائی در این راستا اشاره و تصریح کرد: در نهایت حکم تخریب املاک و دیوارهای تصرف شده توسط مقام قانونی صادر شد.

وی با اشاره به تعداد بالای متخلفان و امکان ایجاد تنش و پیامدهای احتمالی در اجرای این حکم گفت: تدابیر و پیش بینی‌های لازم برای اجرای هرچه بهتر این دستور قانونی توسط پلیس اندیشیده شد.

این مسئول ارشد انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی پلیس با همکاری دیگر عوامل در بامداد گذشته خبر داد و گفت: با تلاش همه دست اندرکاران بیش از 16 هکتار زمین‌های مزروعی که توسط فرد متخلف به 30 قطعه تقسیم و فروخته شده بود رها سازی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش ریالی زمین و املاک رها سازی شده را برابر نظر کارشناسان 120 میلیارد ریال اعلام کرد و با توصیه به عموم شهروندان گفت: قبل از معامله هر ملک یا زمینی از قانونی بودن و اثبات مالکیت قانونی و کاربری آن مطمئن شده وسپس برای خرید و یا ساخت و ساز آن اقدام کنید
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان مهدیشهر شهمیرزاد زمین خواری استان سمنان پلیس سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، حمزه محمدی گفت: انتقال هرگونه پسماند خشک و‌ تر از شهرستان‌های همجوار به سایت پسماند شهرداری خوزی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

او در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر انتقال زباله‌های منطقه ویژه پارس جنوبی به سایت پسماند شهرداری خوزی، اظهار داشت: سایت پسماند شهرداری خوزی بر اساس قرارداد به بخش خصوصی واگذار شده و شرکت طرف قرارداد شهرداری، اجازه حمل پسماند از هیچ شهرستانی را ندارد و اگر کسی با این شرکت پیمانکار قراردادی بسته خلاف قانون است.

فرماندار شهرستان مهر گفت: بر اساس قانون موضوع در دست بررسی است و چنانچه شخص یا اداره و نهادی تخلفی در این خصوص کرده باشند با آن ها برخورد قانونی می شود.

محمدی افزود: در حال حاضر در مکاتبه با اداره محیط زیست شهرستان ، خواستار جلوگیری از ورود کامیون‌های حمل زباله خشک و‌ تر به سایت حمل زباله شهرداری خوزی شده‌ایم و در صورت تکرار این موضوع ، با متخلفات برخورد قانونی می شود.

دیگر خبرها

  • الحاق دو هکتار زمین به محدوده شهر کامو و چوگان
  • برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد
  • انتقاد صریح رهبر معظم انقلاب از تخریب پوشش گیاهی به بهانه درست کردن هتل و حوزه علمیه: زمین خوارها در مناطق خوب شهر با شیوه های مشخص، ثروت عمومی را تبدیل می کنند به ثروت شخصی/ مسؤولین باید "عُرضه" به خرج دهند و برخورد قاطع کنند
  • حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود/ با روزه خواری در ملاء عام برخورد می‌شود 
  • حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود/ با روزه‌خواری در ملاء عام برخورد می‌شود
  • برخورد قانونی با متخلفان انتقال زباله به سایت پسماند در مـُهر
  • برخورد قانونی با متخلفان برداشت خاک و شن در پناهگاه حیات وحش موته
  • مخالفت پلیس راهور با ساخت شتابزده تقاطع مدرس همدان
  • برخورد قانونی با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • اجرای طرح گشت مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز زمین در شاهرود