Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@13:50:45 GMT

اعلام ویژه برنامه‌های عید فطر شبکه یک

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۸۲۹۷

اعلام ویژه برنامه‌های عید فطر شبکه یک

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، «دعوت» برنامه ماه رمضانی شبکه یک، در دو شب تدارک ویژه‌ای برای این مناسبت فرخنده در نظر گرفته است.

«دعوت» به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز و اجرا - کارشناسی حجت‌الاسلام محمد برمایی از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۱۹:۱۵ روی آنتن شبکه یک رفت، یکشنبه و دوشنبه شب ۴ و ۵ خرداد با فرا رسیدن عید سعید فطر در قالب عیدانه «دعوت»  با اجرای محیا اسناوندی حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیدانه «دعوت» در این دو شب میزبان مهمانان منتخبی است که در روز‌های پخش برنامه، مخاطبان بسیاری را با خود همراه کرده اند و درعید سعید فطر بار دیگر درفضایی شاد، مهمان این برنامه خواهند بود. هنرمندان عرصه موسیقی از دیگر مهمانانی هستند که «دعوت» در عید بزرگ مسلمانان میزبان آنهاست.

به همین مناسبت هر روز یک فیلم سینمایی از شبکه یک پخش خواهد شد که براساس آن فیلم سینمایی «زندانی‌ها» ۴ خرداد و فیلم سینمایی «نابغه» ۵ خرداد نمایش داده می‌شود. «زندانی ها» از جمله آثار طنز مسعود ده نمکی با بازی هدایت هاشمی، بهنام تشکر، هومن برق نورد و برزو ارجمند، روایت طا‌ها دانشجوی الهیات است که برای نوشتن پایان نامه خود دو زندانی را با گذاشتن سند آزاد می‌کند غافل از آنکه آنها دنبال نقشه‌ای دیگر هستند. ده نمکی قصد دارد در این فیلم تاثیر معنویات بر زندانی‌ها را به تصویر بکشد. فیلم سینمایی «زندانی‌ها» فردا یکشنبه ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «نابغه» به کارگردانی مایکل گرندیج دوشنبه ۵ خرداد از شبکه یک پخش خواهد شد. این فیلم محصول ۲۰۱۶ انگلیس و آمریکا است که بازیگرانی، چون جود لا، کالین فرث، نیکول کیدمن و کای پیرس در آن ایفای نقش کرده اند. در خلاصه داستان این درام زندگی نامه آمده است: مکسول پرکینز ویراستار مشهور در حالیکه بر روی نوشته‌های نویسنده‌ای به نام توماس ولف کار می‌کند، رابطه دوستانه‌ای با او آغاز می‌کند و... این فیلم ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش خواهد شد.

مسابقه «ایران» هم با فضایی شاد و مفرح و با اجرای دلنشین سام درخشانی در این شب‌ها حوالی ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن خواهد رفت.

سری جدید مسابقه «دستپخت» درسال ۹۹ ویژه رقابت خانواده‌ها با مشاغل خاص نیزهمزمان با عید سعید فطراز شبکه یک پخش می‌شود. اولین برنامه از سری جدید، یکشنبه ۴ و دوشنبه ۵ خرداد شب حوالی ساعت ۱۹:۳۰ پخش می‌شود. در این دو برنامه، خانواده‌های فوتراک‌ها یا فروشندگان غذا با خودرو با یکدیگر مسابقه آشپزی می‌دهند. «دستپخت» کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما به تهیه کنندگی سید وحید حسینی است.

دوشنبه و در دومین روز تعطیلات عید فطر ویژه برنامه ورزش و مردم با فضایی متفاوت و آیتم‌های جذاب، زنده روی آنتن خواهد رفت. تهیه کنندگان ورزش و مردم در این ویژه برنامه که ساعت ۱۱ پخش می‌شود، آیتم‌های زیبایی از مربیان و بازیکنان فوتبال ازجمله فیروز کریمی، مهرداد میناوند، بهروز رهبری فرد و پرویز برومند تهیه کرده اند. دراین برنامه ضمن خاطره بازی با برخی چهره‌های ورزشی، به موضوع فوتبال نیز به طور خاص پرداخته می‌شود. اجرای این برنامه برعهده پیمان یوسفی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما شبکه یک عید فطر99 شبکه یک پخش فیلم سینمایی عید سعید فطر زندانی ها روی آنتن عید فطر ۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد

فصل جدید مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور از چهارشنبه ۲۹ فروردین روی آنتن شبکه دو می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور از چهارشنبه 29 فروردین‌ماه در 9 قسمت ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این مجموعه مستند در هر قسمت به یکی از شهرها از جمله چهار محال و بختیاری، همدان، کردستان، فارس، خراسان رضوی، سنندج، اصفهان، داراب و... رفته و به موضوع لحظات خاص روزهای آخر بارداری و روز تولد می‌پردازد. فصل جدید این مجموعه، به موضوع سختی های زنی عشایری در دوران بارداری، سقط مکرر جنین، شوق و سختی مادری نابینا برای تولد فرزند ، چند قلو زایی، خواهران دوقلو همسان باردار و دلتنگی مادرانه پرداخته و روایتگر چالش‌های دوران بارداری مادرانی شاغل چون معلم، پرستار، نویسنده و ماما بوده است.

«پسر کوهستان»، «فرشته رضا»، «به بخش مادری»، «همیشه با هم»، «بچه‌های ما»، «جاده دلتنگی»، «ماه آخر»، «روز زندگی بهار» و «مهمان ناخوانده» آثار این مجموعه مستند هستند.فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

نگاهی دیگر به کارنامه تلویزیون در ایام رمضان و نوروز 1403

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت 18:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت 18 و جمعه‌ها ساعت 9 از شبکه دو پخش خواهد شد.«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مجموعه مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، مجری طرح: امیرحسین اوسیوند، کارگردانان: امیرحسین اسیوند، مهدیه سادات محور، فروزان جاویدی، سمانه امینی، ملیکا صدوقی، صدابردارن: محمدرضا امین آبادی، سجاد صادقی، مهران ثابتی فرد، اسماعیل امینی جزی، داوود قلی پور، تصویربردارن: امیرحسین اسیوند، امیر حیدری، مهدی طاهری، تدوینگران: امیرحسین شاکری، امیرحسین اسیوند، مهدی عبدالباقی، صداگذاران: محمدرضا امین آبادی، اسماعیل امینی ، اصلاح رنگ و نور: کامیاب مرادی، امیرحسین شاکری ، طراحان گرافیک: سهیل شعر باف، احمد رضایی، ملیکا خالقی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد
  • سپاهان - ذوب‌آهن/ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • «محفل» و «زندگی پس از زندگی»؛ پربازدیدترین برنامه‌های تلوبیون در ماه رمضان
  • سپاهان - ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • «بازی اختاپوس» از شبکه یک سیما
  • ببینید | «بی واسطه» در پارچین
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی
  • ببینید | برنامه ویژه شبکه یک هم‌زمان با شروع حملات ایران علیه اسرائیل
  • حریم هوایی اسرائیل از ۱ بامداد بسته می‌شود