Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از راه‌اندازی مجدد خطوط اتوبوسرانی از تاریخ ۱۰ خردادماه خبر داد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، امیر یزدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به لزوم راه‌اندازی ناوگان اتوبوسرانی و مطالبه مردم در این زمینه اظهار داشت: یکی از تصمیمات مهم و کلیدی ستاد مبارزه با کرونا استان تعطیلی موقت ناوگان اتوبوسرانی بوده و در رعایت قرنطینه خانگی تأثیر بسیاری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه‌اندازی مجدد خطوط اتوبوسرانی را با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا دانست و افزود: با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا خطوط اتوبوسرانی و ناوگان حمل‌ونقل عمومی با شرایط ویژه‌ای دوباره راه‌اندازی شده و به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم آغاز به کار ناوگان اتوبوسرانی را از شنبه 10 خرداد اعلام کرد و گفت: ناوگان اتوبوسرانی از تاریخ 10 خردادماه با هفت‌خط اصلی برای تسهیل دررفت و آمد شهروندان و مطالبه مردم بعد از راه‌اندازی بیشتر مشاغل راه‌اندازی می‌شود.

فعلا شرایط برای ازسرگیری خدمات اتوبوسرانی در قم عادی نشده استبازگشایی خطوط اتوبوسرانی قم منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا است

وی انتخاب ابتدایی راه‌اندازی خطوط را با  خطوط اصلی نام برد و گفت: خط 4 نبوت-پردیسان، خط5  قلعه کامکار – پردیسان، خط 6 نبوت- امامزاده ابراهیم (ع) – مسجد مقدس جمکران، خط 9 توانیر- خیام- خیابان امام(ره)- خیابان جمهوری- یزدانشهر تعدادی از این خطوط است.

یزدی ادامه داد: خط 10 میدان شهید محلاتی- خیابان 15 خرداد-خیابان شاهد، خط 103 پارکینگ شرقی- پردیسان، خط 2 که به‌صورت شعاعی حرکت کرده و از مرجعیت – بنیاد- خیابان شهید کریمی- شهید منتظری هفت‌خطی است که در ابتدا راه‌اندازی شده است.

وی ساعت کاری اتوبوس‌ها را ساعت 7 صبح تا 21 شب اعلام و شرایط استفاده از آن را بیان کرد: قوانین مشخص‌شده مانند استفاده اجباری از ماسک و دستکش و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها اصولی است که باید مردم به‌صورت جدی رعایت کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم حذف پرداخت نقدی را یکی دیگر از الزامات استفاده از ناوگان اتوبوسرانی دانست و تأکید کرد: شهروندان با دیدن هر گونه تخلف به‌ویژه پرداخت و دریافت کرایه نقدی را به سامانه 137 اعلام و کد اتوبوس را اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از تخلف پرداخت و دریافت کرایه نقدی باجه‌های فروش و شارژ از روز چهارشنبه 7 خردادماه آماده ارائه خدمات بوده و شهروندان می‌توانند به این باجه‌ها مراجعه کنند.

یزدی در پایان آسیب‌های شیوع ویروس کرونا را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا یکی از بخش‌هایی که در جامعه دچار آسیب شده است بخش خصوصی طرف قرارداد با سازمان اتوبوسرانی است.

وی یکی از دغدغه‌های سازمان را آغاز به کار این بخش از اتوبوس‌ها دانست و ابراز کرد: با توجه به آسیب‌های واردشده به بخش خصوصی در ماه‌های گذشته اولویت سازمان آغاز فعالیت با شروع به کار اتوبوس‌های این بخش توسط سازمان بوده که  برنامه‌ریزی لازم برای آن انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تأکید کرد: اتوبوس‌های جدید با راه‌اندازی سایر خطوط در صورت ضرورت و تقاضای سفر در مجموعه ناوگان اتوبوسرانی فعال خواهند شد.

انتهای پیام/456/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناوگان اتوبوسرانی خطوط اتوبوسرانی راه اندازی اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!

به گزارش "ورزش سه"، برنامه مسابقات لیگ برتر یکی از دغدغه‌های اصلی باشگاه‌ها و اهالی فوتبال محسوب می‌شود. سازمان لیگ برنامه بازی‌ها را هر چند هفته یک بار اعلام می‌کند و تا کنون برنامه مسابقات تا پایان هفته بیست و ششم مشخص است.

در این خصوص سازمان لیگ به طور رسمی اعلام نکرده که بازی‌های 4 هفته پایانی مسابقات لیگ برتر چه زمان می‌شود. با این حال سهیل مهدی در برنامه فوتبال برتر زمان این بازی‌ها را به صورت تقریبی اعلام کرد.

ویدئو: 330089

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: «4، 5 روز بعد از هفته بیست و ششم (16 و 17 اردیبهشت)، هفته بیست و هفتم را برگزار خواهیم کرد. بعد از آن در فاصله موجود مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام خواهد شد و بلافاصله به لیگ برمی‌گردیم. 31 یا یک خرداد ماه بازی‌های هفته بیست و هشتم انجام می‌شود. 5 یا 6 خرداد بازی‌های هفته بیست و نهم را خواهیم داشت و احتمالا 10 یا 11 خرداد بازی‌های هفته پایانی مسابقات برگزار می‌شود.»

سهیل مهدی افزود: «من برنامه را نوشته‌ام، اما دلیل اینکه اعلام نشده اعلام رسمی کادرفنی تیم ملی برای اردوی فیفادی در خردادماه است. خودم علاقه دارم 11 خرداد لیگ تمام شود، اما منتظر اعلام نظر کادرفنی تیم ملی و تایید هیئت رییسه فدراسیون فوتبال هستیم.»

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی/ علت: به زنان در قسمت جلو بیشتر آسیب وارد می‌شد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • تغییر جایگاه آقایان و خانم ها در اتوبوس های تندروی پایتخت
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!