Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@03:24:53 GMT

وعده عربستان به هیات عراقی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۸۵۵۴

دولت عربستان آمادگی خود را برای حمایت از عراق در تمامی زمینه‌ها از جمله در امور امنیتی و اقتصادی ابراز کرد. ناطقان:  سفارت عراق در ریاض امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که علی عبدالامیر علاوی، وزیر دارایی عراق و سرپرست وزارت نفت که فرستاده مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق است، به همراه سالم الچلبی، مشاور نخست وزیر عراق با فیصل بن فرحان آل سعود، وزیر خارجه عربستان و تعدادی از مسئولان این وزارت خانه و قحطان طه خلف، سفیر عراق در عربستان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است که دو طرف بر عمیق بودن روابط برادرانه میان دو کشور و آمادگی دولت عراق جهت تحکیم روابط با عربستان و هماهنگی مواضع در مسائل عربی و بین المللی مورد توجه دو طرف، تاکید کردند.

وزیر خارجه عربستان نیز بر آمادگی کشورش برای حمایت از دولت عراق و تلاش‌های آن جهت پشت سرگذاشتن مصیبت تروریسم تاکید کرد و آمادگی عربستان را برای حمایت از عراق در تمامی زمینه‌ها در راستای بازگشت امنیت و شکوفایی اقتصادی به این کشور اعلام نمود.

در همین حال، طرف عراقی بر اهمیت توسعه روابط در تمامی زمینه‌ها به ویژه امور اقتصادی و تجاری و سرمایه‌گذاری و ایجاد چشم‌اندازهای جدیدی از همکاری و توسعه تاکید کرد.

دولت عراق روز پنجشنبه از اعزام هیاتی به ریاست علی علاوی، وزیر دارایی به عربستان خبر داد.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: وعده ، عربستان ، ناطقان ، عراقی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وعده عربستان ناطقان عراقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آخرین بازی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نخستین روز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا با پیروزی پر گل عراق مقابل عربستان همراه بود   عراقی‌ها در این دیدار با نتیجه ۵ بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسیدند تا پرگل‌ترین بازی امروز را رقم بزنند.   شایان ذکر است در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.   از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دیگر خبرها

  • آمریکا حمله به حشد الشعبی را رد کرد
  • بمباران سنگین مقر الشحد الشعبی توسط اسرائیل / حمله متقابل عراقی‌ها به ایلات
  • آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر
  • «کارآمدترین» و «ناکارآمدترین» عضو کابینه دولت رئیسی در راستای «حمایت از تولید»
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • آماده مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم