Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان جهاد، تقوا و علم را سه معیار برتری انسان‌ها از منظر اسلام دانست و گفت: شهدا هم می‌توانستند به جای مجاهدت در خانه بمانند. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی امروز در مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در جوار سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان که با حضور امیر معمارباشی فرمانده قرارگاه جنوی شرق ارتش جمهوری اسلامی، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان، سرهنگ مسلمی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان و رده‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در کرمان و خانواده شهدا برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مقاومت به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در پیشگاه خداوند و در قرآن کریم معیار انسان خوب معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمان| مارش پیروزی فتح خرمشهر از جوار مزار حاج قاسم نواخته شد+ عکسجانشین سپاه ثارالله استان کرمان: توان رزمندگان جبهه مقاومت کمتر از رزمندگان در فتح خرمشهر نیستکرمان|خاطره خواندنی آهنگران از آخرین دیدار با شهید قاسم سلیمانی/ حاج قاسم در حال و هوایی غیر از این دنیا بود

وی با بیان اینکه در بین انسان‌ها شاید به زبان، قومیت و رنگ جایگاه داده شود اما در نگاه قرآنی برتری آدم‌ها بر دیگران در سه محور عنوان شده است افزود: هر کس فهم و درک بیشتری داشته باشد از نظر قرآن جایگاه بهتری دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان معیار دوم قرآن را رعایت تقوا در تمام امور زندگی دانست و افزود: تقوا در گفتار، رفتار و در شنیدن و در دین انسان‌ها است و انسان با تقوا خداترس است و در تمام امور زندگی خداترسی دارد.

وی با بیان اینکه هر چه خدا در زندگی انسان پررنگ‌تر باشد این انسان ارزشمندتر است گفت: معیارهای دنیوی در آخرت برای انسان هیچ ارزشی ندارد.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه معیار سوم عملکرد انسان‌ها در بحران‌ها است بیان کرد: اینکه چه کسانی در دنیا به داد مردم می‌رسند و اجازه نمی‌دهند اشک انسانی بر اثر وقوع یک حادثه بر زمین بریزد.

وی با ابراز اینکه انسان‌هایی که می‌توانستند در خانه بمانند و استراحت کنند اما به میدان جنگ و مبارزه در راه خدا رفتند در نزد خدا ارزش و جایگاه ویژه‌ای دارند گفت: شهدا که اهل جهاد در راه خدا شدند از جمله این افراد هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان جهاد، تقوا و علم را سه معیار مورد توجه اسلام و قرآن برای انسان‌ها دانست و افزود: شهدا در حدود و رعایت خداترسی از همه پیشی گرفتند و فهم و درک خود را آنقدر بالا بردند که در راه خدا از جان خودشان گذشتند.

وی با بیان اینکه سوم خرداد فصلی در تاریخ است که در آن روز، ایثارگری رزمندگان اسلام و جانفشانی شهدا را به عینه دیدیم گفت: از خدا بخواهیم ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار بدهد چرا که شهدا از جایگاه رفیعی در آخرت برخوردار هستند که رسیدن به آن جایگاه به سادگی امکانپذیر نیست.

انتهای پیام/511/ح

 

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شهدای دفاع مقدس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس استان کرمان استان کرمان انسان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در نشست برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد که با حضور امام جمعه بخش خضرآباد؛ مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اشکذر؛ سرهنگ معینی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت خاتم الانبیا (ص) اشکذر؛ بخشدار و شهردار خضرآباد؛ رئیس شورای اسلامی بخش خضرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر خضرآباد حضور داشتند حاضران درباره چگونگی برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدا بحث و تبادل نظرکردند.


امام جمعه بخش خضرآباد به چگونگی و اهداف برگزاری یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای گرانقدر و معزز بخش خضرآباد اشاره کرد و خواستار هر چه باشکوه‌تر برگزاری این مراسم شد.

 

حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که‌ این برنامه با حمایت و همکاری مسئولان شهرستانی و پیگیری فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، بخشدار و شهردار خضرآباد و اعضای شورا‌های اسلامی با کیفیت بهتر و متنوع‌تر برگزار شود.

 

امام جمعه بخش خضرآباد هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پدران و مادران آسمانی شهدا عنوان کرد و گفت: تجلیل و تکریم پدران ومادران آسمانی شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

در این نشست مقرر شد یادمان پدران ومادران آسمانی شهدای بخش خضرآباد جمعه چهارم خرداد ماه در محل حسینیه شهر خضرآباد برگزار شود.

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد