Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستان مقدس حضرت عبدالعظـیم علیه السّلام در رابطه با بازگشایی محدود صحن‌های حرم مطهر از پنجم خرداد اطلاعیه‌ای صادر کرد

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظـیم علیه السّلام در این اطلاعیه‌ آمده است:

بسمه تعالی

با توجه به مصوبات سـتاد ملی مبارزه با کـرونا مبنی بر بازگشـائی محدود صحن‌های اماکن زیارتی ، با عرض سـلام وتبریک عید سعید فطـر به اطـلاع دلدادگان و ارادتمنـدان خاندان اهـل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می‌رسـاند:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحـن‌های آستان مقدس از روز دوشنـبه ۵ خرداد ۹۹ بازگشـایی و ساعت تشـرف تا اطـلاع ثانوی صبـح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصـرها از ساعت ۱۵ الی ۱۹ وحضـور زائـرین محتـرم در صـحن‌هـا بصـورت حـداقـلی و درکمتـرین زمـان ممکن مقدور خـواهد بود.

۲. به منظور رعایت پروتکـل‌های بهداشتی، همراه داشتن ماسک و دستکش، مهر و جانماز، کتـاب دعـا و قـرآن ، و همـچنین چـادر بـرای بانـوان ضـروری بوده و با عـنایت به دستورالعـمل‌های بهداشتی فعلا ارائه هرگونه خدمات زائر از قبیل نگهداری امـانات، تحویل ویلـچر، چـادر زیارت، آبـجوش و ... مقدور نیست.

۳. زائرین ارجمند از همراه آوردن ساک و بسته‌های حجیم و اقـلام خوراکی و هرگونه وسایل متفرقه جداً اجتناب نموده و همچنین از به همراه آوردن سالمندان محترم، بیماران عزیز و خردسـالان دلبند نیز حتی المقدور خودداری فرمایند.

۴. در شـرایط فعلی امکان برگزاری هیچگونه مراسـم جمـعی اعـم از نمـاز جماعت، مجالس ترحـیم، یـادبود و ... فراهم نیست.

لینک کوتاه: asriran.com/0033tZ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حرم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر

همزمان با ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به نشانه ایام سوگواری تعویض شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، عصر امروز و در آستانه ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، آئین تعویض پرچم گنبد منور آن حضرت با حضور زائران عزادارش برگزار شد.

این مراسم باشکوه از ساعت 18 در صحن اصلی با تلاوت آیات کلام‌الله مجید توسط قاری ممتاز مجتبی محمد بیگی آغاز شد.

همچنین در ادامه این مراسم با آئین جمع خوانی خادمین آستان مقدس و مرثیه‌سرایی ذاکر اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) با قرائت زیارتنامه توسط حاج مهدی قربانعلی و مرثیه سرایی کربلایی امین مقدم، پرچم گنبد مطهر حضرت سیدالکریم (ع) تعویض و پرچم سیاه برافراشته شد.

عاشقان آل‌الله، زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با حضور در این مراسم معنوی ضمن عرض ارادت به حضرت سیدالکریم (ع) با ارزش‌های والای دین مبین اسلام تجدید میثاق کردند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»