Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ خبر داد این باشگاه بند قطعی کردن قرارداد هافبک برزیلی این تیم را فعال نکرده است. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلیپه کوتینیو که در ماه ژانویه 2018 در ازای 167 میلیون یورو از لیورپول جدا و به بارسلونا پیوست، در مدت 18 ماه حضورش در جمع کاتالان‌ها نتوانست عملکرد درخشانش در لیورپول را تکرار کند و در نهایت در تابستان 2019 با قرارداد قرضی یک ساله با بند خرید 120 میلیون یورویی به بایرن مونیخ ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا اما خبر می‌رسد که باشگاه بایرن مونیخ بند قطعی کردن قرارداد این هافبک برزیلی را در بازه زمانی مشخص شده، فعال نکرده است که این آینده حرفه‌ای او را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهد. گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون چلسی، منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام وضعیت کوتینیو را زیر نظر دارند.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ درباره آینده حرفه‌ای هافبک 27 ساله این تیم به نشریه آلمانی «اشپیگل» گفت: بند قطعی کردن قرارداد کوتینیو منقضی شده است و ما آن را فعال نکرده‌ایم. ما قصد داریم تیم‌مان را برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم و خواهیم دید که آیا فیلیپه برای فصل بعد نقشی در بایرن خواهد داشت یا خیر!

توصیه اتحادیه فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به یوفا: جلوی پرداخت حقوق‌های نامعقول را بگیرید!

فریتز کلر، رئیس اتحادیه فوتبال آلمان اخیراً اعلام کرد در تماسی که با کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ داشته، در مورد لزوم تعیین سقف برای پرداخت حقوق به بازیکنان فوتبال رایزنی‌هایی صورت گرفته و اینکه باشگاه باواریایی و اتحادیه فوتبال آلمان قصد دارند مشترکاً به صورت کتبی از الکساندر چفرین رئیس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) درخواست کنند که تدبیری برای این موضوع داشته باشند.

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در این باره اظهار داشت: این کار فقط بحث حسادت را برمی‌انگیزد. این کاملاً مشخص است که بازیکنان درآمد زیادی دارند، اما اگر ما دستمزد آنها را منتشر کنیم، بحث عجیبی بین تیم‌های بوندس‌لیگایی و در سطح جامعه به وجود خواهد آمد. چه کسی از این کار سود می‌برد؟ آقای کلر صبح روز سه‌شنبه با من تماس گرفت و ما توافق کردیم که در زمانی مناسب با یکدیگر ملاقاتی داشته باشیم. ممکن است در گذشته مواردی وجود داشته باشد که بازیکنان به گونه‌ای مثال‌زدنی رفتار نکرده باشند، اما اینکه بخواهیم حرفه‌ای‌‌گری آنها را به طور کلی زیر سئوال ببریم، از دید من درست نیست.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فیلیپه کوتینیو بارسلونا بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیلیپه کوتینیو بارسلونا بایرن مونیخ فیلیپه کوتینیو بارسلونا بایرن مونیخ اتحادیه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم

یولیان ناگلزمان به صحبت‌های مکس ابرل واکنش نشان داده است

طرفداری | در حالی که یولیان ناگلزمان گزینه اول و اصلی بایرن مونیخ برای به دست گرفتن هدایت این باشگاه بود اما در نهایت تصمیم گرفت تا پایان جام جهانی 2026، قراردادش با تیم ملی آلمان را تمدید کند.

پس از این تصمیم، مکس ابرل عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ اعلام کرد یولیان ناگلزمان هنوز به خاطر نحوه جدایی‌اش از این باشگاه، بسیار ناراحت است و یکی از دلایل رد پیشنهادشان توسط او نیز همین مورد بوده است. به نقل از اسکای، حال ناگلزمان به این صحبت‌های ابرل پاسخ داده و آن را نادرست دانسته است. او گفت:

نه؛ وقتی یک مربی حرفه‌ای شدم، برایم واضح بود که زمانی اخراج خواهم شد. شما باید با این کنار بیایید. البته طبیعی است که افراد ترجیح‌شان چیز دیگری است اما این برای من یک زخم عمیق در بر نداشت. تصمیم به سود فدراسیون فوتبال آلمان بود و رودی فولر حامی مهمی برای من است. او برای من جنگید و مدام با من تماس می‌گرفت. او برای کل کادر فنی مانند یک پدر است.

بیش‌تر بخوانید: مکس ابرل: ناگلزمان از نحوه جدایی‌اش ناراحت بود؛ سرمربی جدید به زبان انگلیسی صحبت می‌کند

ناگلزمان در ادامه افزود: 

من فقط از بایرن مونیخ و DFB پیشنهاد نداشتیم و چندین باشگاه دیگر هم علاقه‌منتد بود. با این حال همیشه حس خوبی نسبت به تیم ملی داشتم و همیشه یکی از مقاصد مورد علاقه مند بود. با این حال وظیفه من این است تکلیف چیزهای دیگری را مشخص کنیم، انکه چه چیزی برای من، برای خانواده و برای دو سال آینده مناسب است. البته در یک باشگاه درآمد بیش‌تری دارد اما این انگیزه‌ای برای من نیست و اگر بود، به احتمال زیاد زودتر از این‌ها به یک باشگاه رفته بودم. 

ناگلزمان درباره اینکه ممکن است روزی به بایرن بازگردد، گفت: 

شما در فوتبال نمی‌توانید هیچ چیزی را رد کنید.

پس از رد پیشنهاد بایرن توسط ناگلزمان، اکنون رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش تبدیل به گزینه اصلی باواریایی‌ها شده و انتظار می‌رود سرمربی بعدی این باشگاه باشد.  

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟