Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظـیم علیه السّلام در این اطلاعیه‌ آمده است:

بسمه تعالی

با توجه به مصوبات سـتاد ملی مبارزه با کـرونا مبنی بر بازگشـائی محدود صحن‌های اماکن زیارتی ، با عرض سـلام وتبریک عید سعید فطـر به اطـلاع دلدادگان و ارادتمنـدان خاندان اهـل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می‌رسـاند:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحـن‌های آستان مقدس از روز دوشنـبه ۵ خرداد ۹۹ بازگشـایی و ساعت تشـرف تا اطـلاع ثانوی صبـح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصـرها از ساعت ۱۵ الی ۱۹ وحضـور زائـرین محتـرم در صـحن‌هـا بصـورت حـداقـلی و درکمتـرین زمـان ممکن مقدور خـواهد بود.

۲. به منظور رعایت پروتکـل‌های بهداشتی، همراه داشتن ماسک و دستکش، مهر و جانماز، کتـاب دعـا و قـرآن ، و همـچنین چـادر بـرای بانـوان ضـروری بوده و با عـنایت به دستورالعـمل‌های بهداشتی فعلا ارائه هرگونه خدمات زائر از قبیل نگهداری امـانات، تحویل ویلـچر، چـادر زیارت، آبـجوش و ... مقدور نیست.

 ۳. زائرین ارجمند از همراه آوردن ساک و بسته‌های حجیم و اقـلام خوراکی و هرگونه وسایل متفرقه جداً اجتناب نموده و همچنین از به همراه آوردن سالمندان محترم، بیماران عزیز و خردسـالان دلبند نیز حتی المقدور خودداری فرمایند.

۴. در شـرایط فعلی امکان برگزاری هیچگونه مراسـم جمـعی اعـم از نمـاز جماعت، مجالس ترحـیم، یـادبود و ... فراهم نیست.   

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بازگشایی مساجد بازگشایی صحن های حرم سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حال و هوای شب رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) در حرم آن حضرت

مراسم عزاداری شب رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام در حرم مطهر ایشان برگزار شد.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • فیلم/ حال و هوای شب رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) در حرم آن حضرت
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)