Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:29:52 GMT

عصر جدید امشب روی آنتن می‌رود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۹۴۸۱

عصر جدید امشب روی آنتن می‌رود

دو قسمت «عصر جدید» امشب همزمان با شب عید فطر و فردا بدون تماشاگر حوالی ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه می‌رود.

در دوران سختِ کرونایی، «عصر جدید» جزو برنامه‌هایی بود که چند قسمتی را بدون تماشاگر ایام نوروز روی آنتن رفت و بعد از آن مدتی ترجیح داد روی آنتن نباشد تا شرایط بهتر شود و جان شرکت‌کننده و یا عوامل برنامه به خطر نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو مدتی «عصر جدید» در تعطیلی به سر برد تا اینکه احسان علیخانی در لایو اینستاگرام و جریان گپ و گفت با علیرضا وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت و گفت‌وگوی غیرمنتظره با وزیر بهداشت از شرایط جدید ضبط ادامه فصل دوم برنامه «عصر جدید» گفت که مرحله مقدماتی آن در نوروز 1399 روی آنتن رفت.

او در این گفت‌وگوی مجازی از شروع ضبط دوباره برنامه بدون حضور تماشاگر از امروز خبر داد و اعلام کرد که هر روز قرار است یک قسمت ضبط کنند.  لوکیشن برنامه با همکاری شهرداری، سازمان آتش‌نشانی و مرکز بهداشت صداوسیما ضدعفونی شده و قرار است از عید فطر هم پخش برنامه شروع شود.

این برنامه براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، امشب و فردا شب روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت؛ البته بدون تماشاگر. در واقع دو قسمت «عصر جدید» امشب همزمان با شب عید فطر و فردا یکشنبه چهارم خردادماه بدون تماشاگر روی آنتن می‌رود. قرار است در هفته‌های آینده، برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تماشاچی محدود، ضبط شود.

فصل دوم مسابقه «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی، داوری امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد، سید بشیر حسینی و رویا نونهالی حوالی ساعت  22:30 روی آنتن شبکه سه می‌رود./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بدون تماشاگر روی آنتن عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

کد خبر 6088586 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده