Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@14:17:06 GMT

ویدیو؛ دریبل های خلاقانه و مهارت های دیدنی در دنیای فوتبال

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۹۵۴۳

‍‍‍‍‍‍

ویدیو؛ دریبل های خلاقانه و مهارت های دیدنی در دنیای فوتبال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران

عاطفه شعبانی سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران گفت: فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه یا مشارکت مردمی صنایع‌ دستی مازندران برگزار می‌شود.

او افزود: فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در صنایع‌دستی به منظور استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تمامی فعالان حوزه صنایع‌دستی تدوین شده است.

شعبانی از صنعت‌گران و هنرمندان، دانشجویان، فارغ التحصیلان، طراحان، اساتید دانشگاه، مبتکران و شرکت‌های خلاق و دانش بنیان، انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، کارشناسان درون سازمانی و برون سازمانی، فروشندگان و صادرکنندگان، و فعالان بسته‌بندی، برندینگ، آموزش دهندگان، شرکت‌های مختلف و سرمایه‌گذاران صنایع‌دستی، دعوت کرد در این چالش ایده‌ها، طرح‌ها و پیشنهاد‌های خلاقانه شرکت کنند.

او رعایت جنبه توسعه فرهنگی و اقتصادی، کاربردی، اشتغالزایی، مشارکت با بخش خصوصی، خلاقانه بودن و رعایت بهره‌وری، اثربخشی، توسعه صادرات و ارزآوری را از جمله ویژگی‌های ارایه طرح‌ها وایده‌های ارسالی در صنایع‌دستی برشمرد.

شعبانی گفت: گروه‌های علاقمند به شرکت در این طرح فرهنگی می‌توانند اطلاعات مربوطه را در قالب فرمی که در سایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی مازندران بارگذاری شده است. تکمیل کرده و به معاونت صنایع‌دستی، ارسال کنند.

او افزود: ارزشمندترین و کاربردی‌ترین طرح و ایده پس از گرداوری و دفاع توسط فرد یا تیم ارسال کننده در قالب طرح‌های استانی و ملی معاونت صنایع‌دستی استان و کشور به صورت عملیاتی مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت

www.mazandaran mcth.ir و یا شماره۰۱۱۳۳۳۵۳۵۹۰ دفتر معاون صنایع‌دستی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • 4 تکنیک خلاقانه برای تیز کردن چاقو‌ی کند (فیلم)
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم)
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!‏
  • مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید (فیلم)